Κυριακή, 17 Νοεμβρίου, 2024
11.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Lidl: Πρόστιμο 10.000€ σε κατάστημα στο Άργος

ΑρχικήΝέαLidl: Πρόστιμο 10.000€ σε κατάστημα στο Άργος
spot_img

Παραβίαση του δικαιώματος των καταναλωτών να γνωρίζουν  όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν.

Η Διεύθυνση Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας, ανακοίνωσε σήμερα την επιβολή προστίμου ύψους 10.000 ευρώ, στην επιχείρηση «ΛΙΝΤΛ ΕΛΛΑΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. στο Ίναχο Άργους, μετά από έλεγχο που έγινε στις 25 Ιουνίου.

Οι επιθεωρητές διαπίστωσαν στο σουπερμάρκετ παράβαση του άρθρου 1 της Υπουργικής απόφασης 91354/17 των Κανόνων ΔΙΕΠΠΥ για «μη τήρηση πινακίδας με τις απαιτούμενες ενδείξεις» σε 10 κωδικούς προϊόντων.

Η συγκεκριμένη παράβαση σύμφωνα με την οποία τα προϊόντα στο λιανικό εμπόριο «πρέπει να εκτίθενται σε κάθε χώρο πώλησης έτσι ώστε η επισήμανση εκάστου είδους να γίνεται άμεσα αντιληπτή από τον καταναλωτή και με βάση τις αναγραφόμενες ενδείξεις, είτε επί της συσκευασίας-προϊόντος, είτε στην αντίστοιχη πινακίδα – ετικέτα, είτε σε οποιοδήποτε άλλο μέσο πληροφόρησης, να είναι δε ακριβής και σαφής ώστε να μην παραπλανάται ο καταναλωτής» επισύρει πρόστιμο 1.000 ευρώ ανα κωδικό.

Οι περιφέρειες ανά την επικράτεια διαπιστώνουν συχνά πως πολλά προϊόντα στα ράφια σουπερμάρκετ και καταστημάτων, δεν έχουν τιμές και φυσικά επιβάλλονται τα ανάλογα πρόστιμα. Πρόκειται για σαφή παραβίαση του θεμελιώδους δικαιώματος των καταναλωτών, να γνωρίζουν τις τιμές των προϊόντων που θέλουν να αγοράσουν. Οι σαφείς ετικέτες τιμών, είτε πρόκειται για μία σοκολάτα, είτε για ένα πακέτο μακαρόνια είτε ακόμα και για ένα ακριβό μπουκάλι ουίσκι είναι απαραίτητες για να μπορεί ο καταναλωτής να κάνει σύγκριση αφενός και επίσης να έχει ευρύ πεδίο επιλογής. Επίσης οι τιμές βοηθούν τους πελάτες ενός καταστήματος να διαπιστώσουν εάν η τσέπη τους αντέχει το αντίτιμο καθώς και να εντοπίσουν μία ενδεχόμενη αύξηση.

Υπενθυμίζεται ότι 2006 ο κολοσσός σουπερμάρκετ Walmart στις ΗΠΑ συμφώνησε να πληρώσει διακανονισμό 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων, αφού ο Γενικός Εισαγγελέας του Μίσιγκαν ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία δεν είχε ετικέτες τιμών στο 80% των προϊόντων του σε ορισμένα καταστήματα. Και η Home Depot διευθέτησε μια αγωγή για τιμολόγηση αντικειμένων στη Μασαχουσέτη πληρώνοντας 3,8 εκατομμύρια δολάρια το 2002.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νεκρό ποντίκι σε Ελληνικό κατεψυγμένο σπανάκι γνωστής εταιρείας – Επώνυμη καταγγελία στο cibum (φωτογραφίες)

O αναγνώστης του cibum αποφάσισε να κάνει επώνυμα την καταγγελία του αφού όπως εξηγεί δεν βρήκε άκρη με τις αρμόδιες υπηρεσίες

Προσοχή: Ανακαλούνται ήδη Χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα – Ίσως είναι αποθέματα προηγούμενων ετών

Η αγορά έχει γεμίσει από τώρα με χριστουγεννιάτικες σοκολάτες, όμως ήδη άρχισαν να ανακαλούνται...

Η νέα αξιολόγηση της EFSA για την ασφάλεια της ζαχαρίνης

Πολλές μελέτες απαντούν αν η σακχαρίνη είναι ασφαλής για ανθρώπινη κατανάλωση.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο