Μια επίδειξη του τμήματος ρομποτικής του ιαπωνικού ομίλου τεχνολογίας και ενέργειας, Softbank, περιελάμβανε τη συνεργασία τριών ρομπότ από την παραγωγή ως το σερβίρισμα ενός γεύματος στον πελάτη.
Tο τμήμα ρομποτικής του ιαπωνικού ομίλου τεχνολογίας και ενέργειας, Softbank, παρουσίασε πώς τα ρομπότ μπορούν να αλλάξουν το μέλλον της εστίασης, δουλεύοντας σαν επαγγελματίες σερβιτόροι.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του ιστοτόπου The Spoon, σε μια επίδειξη, χρησιμοποίησαν ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης με το όνομα Ramen Yo-Kai, ένα ρομπότ διακομιστή Servi από την Bear Robotics και το ανθρωποειδές ρομπότ Servi της Softbank που ενεργούσε ως οικοδεσπότης και διασκεδαστής.
Η επίδειξη πραγματοποιήθηκε στην περιοχή Shibuya του Τόκιο, στο ρομποτικό εστιατόριο της Softbank, Pepper House.
Η διαδικασία για μια παραγγελία φαγητού ξεκινά με την παραγγελία του καταναλωτή σε μια εφαρμογή. Από εκεί, ο Yo-Kai ξεκινά να προετοιμάζει το ramen (ζεστό φαγητό με νουντλς) και στη συνέχεια αναλαμβάνει ο Pepper. Μόλις το ramen είναι έτοιμο, ο Pepper στέλνει μια ειδοποίηση στον Servi για να πλησιάσει το ρομπότ Yo-Kai. Από εκεί, ένας άνθρωπος αφαιρεί το ramen από το Yo-Kai και το τοποθετεί στο δίσκο του Servi, και ο Servi φέρνει το ζεστό ramen στο τραπέζι του πελάτη.
Σύμφωνα με το ιαπωνικό δημοσίευμα Robotstart, η Softbank οραματίζεται την εγκατάσταση ενός χεριού ρομπότ στο Servi στο μέλλον για να εξαλείψει κάθε ανάγκη για ανθρώπινη συμμετοχή στη διαδικασία.
Αν και η επίδειξη αποτελεί μεν μια ενδιαφέρουσα απεικόνιση ενός πλήρως αυτοματοποιημένου ρομποτικού μέλλοντος, είναι αναμφίβολα τρομακτική για κάποιους η σκέψη πως η ανθρώπινη παρουσία μπορεί κάποια στιγμή και να είναι περιττή τόσο στο μαγείρεμα όσο και στο σερβίρισμα.
Παρόλα αυτά δεν αποτελεί ούτε την πρώτη, αλλά ούτε και την τελευταία φορά που η καινοτόμες εξελίξεις στη ρομποτική μεταβάλλουν το τοπίο στην εστίαση. Όπως είχαμε γράψει και σε προηγούμενο δημοσίευμα, υπάρχει ένα ρομπότ που προετοιμάζει ήδη από την αρχή τηγανητά γεύματα.