Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
18.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

#SpiritsVoices: Εκστρατεία σύσφιξης σχέσεων μεταξύ ευρωπαίων οινοπνευματοποιών

ΑρχικήΝέα#SpiritsVoices: Εκστρατεία σύσφιξης σχέσεων μεταξύ ευρωπαίων οινοπνευματοποιών
spot_img

Οι ευρωπαίοι οινοπνευματοποιοί καλούν την ΕΕ και τις εθνικές κυβερνήσεις να υποστηρίξουν τις προσπάθειές τους να αναπτυχθούν και να γίνουν πιο ανθεκτικές.

Με την ελπίδα να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ τους, ευρωπαίοι οινοπνευματοποιοί ενώνονται σε μια κοινή γραμμή δράσης και ζητούν υποστηρικτές μεταξύ της ΕΕ και των εθνικών κυβερνήσεων.

Ευρωπαίοι ιδιοκτήτες αποστακτηρίων συνομιλούν με το spiritsEurope, για θέματα όπως ο πληθωρισμός, οι ψηφιακές ετικέτες και η συμμόρφωση με τους κανονισμούς της ΕΕ, στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας που ονομάζεται #SpiritsVoices.

   Όπως αναφέρεται στο New Food Magazine και σύμφωνα με το spiritsEUROPE, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως χρειάστηκε να διαχειριστούν διάφορα εμπόδια από την πανδημία Covid-19, όπως διαταραχές του εμπορίου, ζητήματα εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και πληθωρισμό.

   Την ένωση απαρτίζουν τρεις αποστακτήρες από την Ιρλανδία, τη Γαλλία και τη Γερμανία: τον Michael Clancy της Lough Ree Distillery, τον Christophe Dupic της Rozelieures και τον Dr Thomas Lesniowski της Sauerländer Edelbrennerei. Οι τρεις ιδιοκτήτες μίλησαν στο spiritsEUROPE για τη σημασία της καινοτομίας και της βιωσιμότητας, του εμπορίου, της φορολογίας και της επισήμανσης των προϊόντων.

    “Τα χειροποίητα οινοπνευματοποιεία είναι πραγματικά καινοτόμα που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις τοπικές τους κοινωνίες. Χάρη στα υψηλής ποιότητας προϊόντα τους, δημιουργούν θέσεις εργασίας και έσοδα”, δήλωσε ο Ulrich Adam, Γενικός Διευθυντής της spiritsEUROPE. “Δυστυχώς, τώρα πρέπει να αντιμετωπίσουν μεγάλες προκλήσεις που σχετίζονται με τον πληθωρισμό και την εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ λειτουργούν σε πολύπλοκα ρυθμιστικά περιβάλλοντα που συχνά χαρακτηρίζονται από γραφειοκρατία και υψηλούς φόρους. Οι ΜΜΕ είναι η ραχοκοκαλιά της ευρωπαϊκής οικονομίας. Για να απελευθερώσουμε πλήρως τις δυνατότητές τους, πρέπει να βρούμε τρόπους να αμβλύνουμε τις τρέχουσες πιέσεις και να σχεδιάσουμε επαρκείς πολιτικές για να τις υποστηρίξουμε” συμπλήρωσε.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Lidl: Καταγγελία στο Cibum για σκουλήκι σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής

Σκουλήκι μέσα σε σοκολάτα που πωλείται στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl στην Ελλάδα βρήκε καταναλωτής.

Συναγερμός στην Ευρώπη – Θανατηφόρες τροφικές δηλητηριάσεις από καπνιστό σολομό

Ανακοίνωση ECDC και EFSA για παρατεταμένο ξέσπασμα Listeria monocytogenes σε πολλές χώρες που συνδέεται με προϊόντα καπνιστού σολομού.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα