Νέα ομαδική αγωγή ισχυρίζεται ότι τα Starbucks κερδίζουν εκατομμύρια δολάρια από μικρά υπόλοιπα σε δωροκάρτες, επειδή δεν κάνουν επιστροφές χρημάτων αυτών των ποσών στους πελάτες.
Η πολυεθνική Starbucks αντιμετωπίζει αρκετή αρνητική δημοσιότητα, τόσο από καταναλωτές όσο και από εργαζόμενους για τις κακές εργασιακές συνθήκες που παρέχει.
Τώρα μια νέα ομαδική αγωγή έρχεται να ενισχύσει την κατακραυγή που δέχεται η εταιρεία, καθώς ισχυρίζεται ότι τα Starbucks “τσεπώνουν” εκατομμύρια δολάρια από μικρά υπόλοιπα σε χρησιμοποιημένες δωροκάρτες, αντί να κάνουν τις επιστροφές χρημάτων αυτών των ποσών άμεσα στους πελάτες στις ΗΠΑ με μετρητά.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία ορισμένων πολιτειών, οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν επιστροφή μετρητών όταν το υπόλοιπο μιας δωροκάρτας πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο ποσό, αναφέρει ο ιστότοπος Mouse Print. Σε αυτήν την περίπτωση, δεδομένου ότι ο καταναλωτής ζει σε κάποια πολιτεία, όπως στη Μασαχουσέτη, ο νόμος επιτρέπει την απαίτηση επιστροφής χρημάτων με όποιον τρόπο ο πελάτης επιθυμεί, όταν το υπόλοιπο της δωροκάρτας πέσει σε πέντε δολάρια ή λιγότερο.
Μια από τις καταγγελίες αναφέρει ότι ο δικηγόρος του καταναλωτή δεν μπόρεσε να λάβει επιστροφή των 4,94 δολαρίων που απέμειναν στη δωροκάρτα του πελάτη του, χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική φόρμα στον ιστότοπο των Starbucks, επειδή αυτό περιορίζεται μόνο σε κατοίκους της Καλιφόρνια και του Όρεγκον. Μια τοποθεσία των Starbucks στη Βοστώνη κλήθηκε επίσης για μια ερώτηση αναφορικά με την επιστροφή χρημάτων, αλλά και εκεί η απάντησή τους ήταν αρνητική.
Από την πλευρά της, η εταιρεία Starbucks δήλωσε πως “γνωρίζει καλά τις απαιτήσεις εξαργύρωσης” και πως “‘έχει θεσπίσει τις κατάλληλες πολιτικές και διαδικασίες για την εξαργύρωση μιας δωροκάρτας σε μετρητά” αναφέρει ο ιστότοπος Mouse Print.