Η νέα τεχνική θα αντικαταστήσει τα πλαστικά αυτοκόλλητα
Η βιωσιμότητα έχει εμπνεύσει κάθε είδους καινοτομία στη βιομηχανία τροφίμων. Από τον FDA που επαναπροσδιορίζει τις υγιεινές σε φιλικές προς το κλίμα αλυσίδες τροφίμων, η βιομηχανία ανταποκρίνεται σε μια αυξανόμενη κοινότητα συνειδητοποιημένων καταναλωτών. Τα αυτοκόλλητα παραγωγής, για παράδειγμα, που χρησιμοποιούνται για τον εντοπισμό και την αναγνώριση φρούτων και λαχανικών, είναι κατασκευασμένα από μη λιπασματοποιήσιμο πλαστικό.
- Δείτε επίσης: Πώς θα αναγνωρίσετε τη νοθευμένη σκόνη πρωτεΐνης
- Δείτε επίσης: Βραστό αυγό ή ομελέτα; Ποιο είναι πιο υγιεινό
Η Westfalia Fruit, ένας προμηθευτής φρούτων και φυτικών προϊόντων με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, ανακοίνωσε σχέδια για αντικατάσταση των πλαστικών αυτοκόλλητων PLU στα μάνγκο της με ετικέτες χαραγμένες με λέιζερ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η πρωτοβουλία θα μειώσει τη χρήση πλαστικών PLU κατά 10 εκατομμύρια αυτοκόλλητα.
«Η εισαγωγή της χάραξης με λέιζερ, που μοιάζει σχεδόν με τατουάζ στο μάνγκο, όχι μόνο κάνει τα φρούτα να ξεχωρίζουν στο κατάστημα, αλλά και ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευσή μας για βιωσιμότητα», δήλωσε ο Mathijs Benard, επικεφαλής των επιχειρήσεων για την Κεντρική Ευρώπη, στο Food. Bev .
- Δείτε επίσης: Πώς θα ελέγξετε αν το κρασί που περίσσεψε στο προηγούμενο τραπέζι είναι κατάλληλο για κατανάλωση
Οι πληροφορίες που παρέχονται στο laser etch περιλαμβάνουν την προέλευση των φρούτων, την επωνυμία του πελάτη και την αναφορά προϊόντος. Μπορούν να συμπεριληφθούν πρόσθετες λεπτομέρειες ανάλογα με την προτίμηση του πελάτη. Η Westfalia ακολουθεί τα βήματα της αλυσίδας πολυκαταστημάτων Tesco, η οποία παρουσίασε τα αβοκάντο χαραγμένα με λέιζερ τον Ιούνιο.
- Δείτε επίσης: Πόσα μικρόβια έχουν οι οικιακές υδραυλικές εγκαταστάσεις
- Δείτε επίσης: Δεκάδες χρήστες με εγκαύματα από θερμός δημοφιλούς μάρκας – Ανακαλούνται 2,6 εκατομμύρια τεμάχια
Η Ευρώπη είναι ξεκάθαρα σε ό,τι αφορά το laser-etch, αλλά σύμφωνα με τον FDA , οι Πολιτείες το επιτρέπουν μόνο στα εσπεριδοειδή. Τα πλαστικά αυτοκόλλητα PLU εξακολουθούν να είναι ο κανόνας, αν και δεν είναι ξεκάθαρο γιατί.
Μια πρόσφατη μελέτη που αξιολογεί την αποδοχή από τους καταναλωτές των μήλων με ετικέτα λέιζερ, που δημοσιεύτηκε στο Future Food, διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι γενικά προτιμούσαν τις πλαστικές ετικέτες με αυτοκόλλητα από τους κωδικούς QR λέιζερ. Ωστόσο, μετά την ενημέρωση για τα αειφόρα οφέλη, τα στατιστικά στοιχεία μετατοπίστηκαν στο 52% που προτιμούσε τις ετικέτες με κωδικό QR.
Δείτε επίσης: Μπάρες φρούτων: Γιατί εργαστήριο επιμένει ότι δεν είναι ούτε υγιεινό, ούτε ιδανικό σνακ
Δείτε επίσης: Το τελευταίο πράγμα που σκέφτονται είναι η δημόσια υγεία: Τι κάνει το φοινικέλαιο στον χυμό ροδάκινο-βερίκοκο;
Ένα εμπόδιο που επιβραδύνει τη μετάβαση από τα πλαστικά αυτοκόλλητα στα χαραγμένα με λέιζερ φαίνεται να είναι η εξοικείωση, αλλά είναι ο κύριος ένοχος;