Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τελικά, πόσο αξιόπιστες είναι οι κριτικές εστιατορίων σε πλατφόρμες και ΜΜΕ;

ΑρχικήΝέαΤελικά, πόσο αξιόπιστες είναι οι κριτικές εστιατορίων σε πλατφόρμες και ΜΜΕ;
spot_img

Με τόσες χιλιάδες κριτικές εστιατορίων εκεί έξω, πώς ξεχωρίζει κανείς ποιες αληθεύουν και ποιες όχι;

Είναι ωραίο να γιορτάζεις τα μικρά πράγματα της καθημερινότητας με ένα δείπνο. Αλλά με τόσα διαφορετικά μέρη να επιλέξει κανείς, πώς θα γνωρίζει ποιο είναι το καλύτερο; Το διαδίκτυο κάνει τα πράγματα ευκολότερα, ειδικά για τους ανθρώπους που δεν έχουν κάποιο γνωστό να τους προτείνει κάτι που να αξίζει ή τους πιο αναποφάσιστους.

Πλατφόρμες με ψευδώς αρνητικές κριτικές

Το πρόβλημα είναι ότι πλατφόρμες όπως το TripAdvisor και το Yelp, που επινοήθηκαν κάπως για τέτοιου είδους καταστάσεις, είναι γεμάτες ψεύτικες και ανειλικρινείς κριτικές. Μια βασική αρχή οποιασδήποτε επιχείρησης πουλά ένα προϊόν είναι ότι οι αρνητικές εμπειρίες μένουν πιο εύκολα στον πελάτη από τις θετικές. Οπότε, αυτομάτως, ένας πελάτης θα αφήσει εύκολα μια κακή κριτική εν βρασμώ ψυχής.

 Αυτό μπορεί να είναι καταστροφικό, ειδικά για μικρότερες επιχειρήσεις που μόλις άνοιξαν, καθώς μπορεί να μονιμοποιήσει μια κακή εικόνα ή προκατάληψη, ακόμα και για επιχειρήσεις που έχουν πολλά να προσφέρουν.

Food Bloggers και κριτικές φαγητού σε ΜΜΕ

Η μόνη άλλη εναλλακτική, φαίνεται, είναι η ανάγνωση άρθρων και ιστολογίων για φαγητό και η ελπίδα να προσγειωθείτε σε μια ειλικρινή κριτική. Στην πραγματικότητα, βέβαια, ούτε και αυτό είναι τόσο απλό.

Σε πρώτη φάση, υπάρχει ένας υπερκορεσμός από ανθρώπους που έχουν ένα δικό τους blog για φαγητό- ίσως μάλιστα το food και travel blogging να είναι και το πιο διαδεδομένο στο είδος του. Αυτό και μόνο του δημιουργεί στον πιθανό αναγνώστη ένα χάος πληροφορίας, από την οποία δεν ξέρει να ξεχωρίσει ποια αξίζει και ποια όχι.

Έπειτα, υπάρχουν οι δημοσιογράφοι του χώρου. Όλοι γνωρίζουμε πως η δημοσιογραφία στο είδος της είναι ένα γενικώς κακοπληρωμένο επάγγελμα, οπότε αν ο δημοσιογράφος είναι πιο «ελεύθερος» είτε ως επαγγελματίας είτε επειδή χρηματοδοτεί τα γεύματά του, είναι βέβαιο πως θα διαβάσετε μια πραγματικά αξιόλογη και καλή κριτική.

Ωστόσο, πολλά εστιατόρια ή ξενοδοχεία καλύπτουν τα έξοδα των δημοσιογράφων, για να εξασφαλίσουν μια καλή κριτική. Και αυτό δημιουργεί πολλά ηθικά διλήμματα. Μπορεί κανείς πραγματικά να δώσει μια κακή κριτική για ένα εστιατόριο το οποίο, για παράδειγμα, έχει καλύψει διαμονή, γεύματα, ακόμα και πτήσεις; Βέβαια, ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν ασυμβίβαστοι δημοσιογράφοι, ένθερμοι υποστηρικτές της αλήθειας, αλλά πολλοί δηλώνουν πως έχουν δεχθεί ακόμα και εκφοβισμό για την κακή κριτική τους. Για να δώσουμε ένα παράδειγμα από την τηλεόραση, θυμάστε την κακή κριτική της Μόνικα από τη σειρά «Τα Φιλαράκια» και τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου που ήρθε σπίτι της για να την απειλήσει;

Κριτικές χρηστών: Η περίπτωση του efood και άλλων πλατφορμών

Μου αρέσει πολύ το φαγητό από έξω, άλλο που λόγω ακρίβειας έχει χρειαστεί κι εγώ να το κόψω. Αλλά πρόσφατα δεν είχα τίποτα στο σπίτι μου και μπήκα στο efood να παραγγείλω κάτι.

Συνήθως βασίζομαι σε εστιατόρια που έχουν κριτικές πάνω από 3,8 στα 5 και πράγματι υπάρχουν πάρα πολλά από αυτά. Αλλά, επειδή είναι «διασκεδαστικό» να διαβάζει κανείς κάποιες φορές κριτικές καταστημάτων σε τέτοιες πλατφόρμες, μπήκα από περιέργεια να διαβάσω κάποιες σε πιο χαμηλά βαθμολογημένα εστιατόρια.

Δεν υπάρχει λόγος να σταματήσει κανείς να διαβάζει τις κριτικές εντελώς, απλά πρέπει να προσέχει και να φιλτράρει την υπερβολή από την αλήθεια. Η αλήθεια, άλλωστε, ειδικά στο φαγητό είναι αρκετά υποκειμενική.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο