cibum team
Οι ηλεκτρονικές αγορές που ενισχύθηκαν λόγω της πανδημίας προχωρούν ένα βήμα παραπέρα. Σούπερ μάρκετ στο οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν χωρίς να περνάνε από το ταμείο, άνοιξε στο Λονδίνο. Αν και σκοπός του νέου «υβριδικού» τρόπου αγορών είναι η εξοικονόμηση χρόνου για τους καταναλωτές, εάν αυτός ο τρόπος αγορών υιοθετηθεί γενικότερα, εγείρονται ζητήματα όπως μείωση των θέσεων εργασίας, η εξάλειψη της επαφής με τον πελάτη στις αγορές με φυσική παρουσία, και το χάσμα επικοινωνίας που προκύπτει.
Το κατάστημα άνοιξε από την Amazon και λειτουργεί με αισθητήρες, κάμερες και αλγόριθμους “deep learning” και οι πελάτες μπορούν να σκανάρουν ένα κωδικό QR στα έξυπνα τηλέφωνά τους μπαίνοντας στο κατάστημα, στη συνέχεια να κάνουν τις αγορές τους και να βγουν απευθείας από το κατάστημα. Ωστόσο, κάθε προϊόν που παίρνει ο καταναλωτής από τα ράφια χρεώνεται αυτομάτως στον λογαριασμό του μέσω της εφαρμογής στο τηλέφωνό του.
Το κατάστημα Amazon Fresh, στο εμπορικό κέντρο Ealing Broadway, είναι το πρώτο παντοπωλείο στο Ηνωμένο Βασίλειο που επιτρέπει να γίνονται οι αγορές και στη συνέχεια απλά να εξέρχεται ο πελάτης από το κατάστημα, χωρίς να περνά από ταμείο. Είναι επίσης το πρώτο φυσικό κατάστημα της Amazon έξω από τις ΗΠΑ..
Το κατάστημα προσφέρει «μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων με το σήμα της ίδιας της Amazon, όπως κρέας, ψάρι, φρούτα και λαχανικά, αρτοσκευάσματα, έτοιμα γεύματα και προϊόντα πρώτης ανάγκης».
Η Amazon, που ήταν ήδη σε άνοδο στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν από τη πανδημία και ανταγωνιζόταν ολοένα και πιο έντονα με ένα κλάδο λιανεμπορίου σε κρίση, είδε τη θέση της να ενισχύεται από την πανδημία, η οποία οδήγησε στο κλείσιμο των συμβατικών καταστημάτων για μήνες