H Αμερικανίδα επικεφαλής της αλυσίδας KFC στη Βρετανία, Μέγκαν Φάρεν, μιλά στη Mirror για την ανάγκη η βιομηχανία τροφίμων να συμβάλει στην καταπολέμηση της κρίσης παχυσαρκίας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Τι είναι μια μερίδα τραγανού τηγανισμένου κοτόπουλου KFC; “Δεν είναι junk food, ούτε φυσικά ένα υγιεινό φαγητό, αλλά είναι ένα νόστιμο γεύμα που μπορεί κανείς να απολαμβάνει μόνο περιστασιακά”. Αυτό απαντά η αμερικανίδα επικεφαλής της αλυσίδας KFC στη Βρετανία, η 43χρονη Μέγκαν Φάρεν, μητέρα δυο μικρών παιδιών και η ίδια, που συμμερίζεται την ανάγκη η βιομηχανία τροφίμων να συμβάλει στην καταπολέμηση της κρίσης παχυσαρκίας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε αποκλειστικές δηλώσεις της στην ιστοσελίδα της Mirror η επικεφαλής της KFC στο Ηνωμένο Βασίλειο λέει ότι οι γίγαντες του γρήγορου φαγητού στη χώρας, πρέπει να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση αυτής της υγειονομικής βόμβας. “Η παχυσαρκία είναι μια πρόκληση και πρέπει να κάνουμε περισσότερα ως κλάδος για να την αντιμετωπίσουμε. Θέλουμε να είμαστε μέρος της λύσης”.
Η Μέγκαν Φάρεν αναγνωρίζει ότι τα διάσημα γεύματα τραγανού τηγανισμένου κοτόπουλου που πουλάει η KFC πρέπει καταναλώνεται μόνο περιστασιακά. Και βεβαιώνει ότι ο γίγαντας fast food με έδρα τις ΗΠΑ και παρουσία σε όλο τον κόσμο κάνει βήματα για να μειώσει τα επίπεδα λίπους, ζάχαρης και αλατιού στα γεύματα που περιλαμβάνει στο μενού του.
Όμως, ένα μπέργκερ κοτόπουλου Zinger Stacker, για παράδειγμα, έχει 7,8 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών, που αποτελεί το 40% της συνολικής ημερήσιας ποσότητας που συνιστάται στις γυναίκες, 4,49 γραμμάρια αλατιού, το 75% του συνιστώμενου ημερήσιου μέγιστου για έναν ενήλικα, και πολύ πάνω από το όριο που συνιστάται για παιδιά μέχρι 10 ετών. Τέσσερα κομμάτια στήθους κοτόπουλου KFC έχουν 1.100 θερμίδες, πάνω από το μισό της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας για μια γυναίκα και το 43% για έναν άνδρα.
Αλλά η Μέγκαν Φάρεν ξεκαθαρίζει εξαρχής ότι ξέρει πως αυτά τα γεύματα, που δεν είναι πρόχειρο φαγητό, ούτε υγιεινή τροφή και πρέπει να καταναλώνονται περιστασιακά, προτιμώνται από τους καταναλωτές ακριβώς για τις πολλές θερμίδες τους. “Μιλάμε με τους πελάτες μας και μας λένε ότι έρχονται στο KFC είναι επειδή μπορούν να πάρουν τις θερμίδες που χρειάζονται. Στα McDonald’s δεν παίρνουν αρκετές θερμίδες”, λέει η Φάρεν.
Και τι σημαίνει περιστασιακή κατανάλωση; Η Μέγκαν Φάρεν εξηγεί ότι οι πελάτες της KFC επισκέπτονται ένα κατάστημά της κατά μέσο όρο μία φορά κάθε έξι έως οκτώ εβδομάδες. Η αλυσίδα επίσης ισχυρίζεται ότι δεν κάνει μάρκετινγκ στα παιδιά. Μεταξύ άλλων αποφεύγει τη διαφήμιση σε μια ζώνη 200 μέτρων γύρω από τα σχολεία. “Είμαστε η μόνη αιτία της κρίσης της παχυσαρκίας; Με τίποτα! Αλλά έχουμε την ευθύνη να κάνουμε τη διαφορά και να είμαστε μέρος της αλλαγής. Πρέπει να το κάνουμε με τρόπο που να μην πληγεί η επιχειρηματική μας δραστηριότητα”, τονίζει η επικεφαλής της KFC.