ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΠολλαπλή σκλήρυνση: Το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ασθενών...

Πολλαπλή σκλήρυνση: Το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ασθενών – Έρευνα του ΑΠΘ

2 λεπτά ανάγνωσης

Κλινική έρευνα του ΑΠΘ σε ομάδα ασθενών με το κρητικό λάδι Eliama Daily Value Gold.

Μπορεί ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των ασθενών που υποφέρουν από την πολλαπλή σκλήρυνση; Σύμφωνα με τη μελέτη που υλοποιήθηκε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με τη σύμπραξη το Πανεπιστήμιο Κύπρου το υψηλά πολυφαινολικό, εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των ασθενών που υποφέρουν από την πολλαπλή σκλήρυνση.

- Advertisement -

Το Eliama Daily Value Gold είναι το πρώτο Κρητικό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο με υψηλές συγκεντρώσεις πολυφαινολών που συμμετείχε στην κλινική μελέτη που πραγματοποίησε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Πανεπιστήμιο Κύπρου σε ομάδα ασθενών με μια μορφή πολλαπλής σκλήρυνσης που ονομάζεται πρωτοπαθής και δευτεροπαθής προϊούσα πολλαπλή σκλήρυνση.

Οι συμμετέχοντες δεν έλαβαν ειδική φαρμακευτική αγωγή επειδή οι προηγούμενες θεραπείες τους είχαν αποτύχει. Τα αποτελέσματα της πρωτοποριακής αυτής μελέτης έδειξαν ότι το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο πρώιμης συγκομιδής όπως το Eliama Daily Value Gold που χορηγήθηκε, έχει ελπιδοφόρα αποτελέσματα στη βελτίωση της νοητικής λειτουργίας των ασθενών. Συγκεκριμένα υπήρξε στατιστικά σημαντική βελτίωση στις νοητικές λειτουργίες όπως οπτικο-χωρικές ικανότητες και οπτική μνήμη αλλά και στην εύρυθμη των εκτελεστικών διαδικασιών.

- Advertisement -

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μύρων Καμνάκης, παραγωγός του Eliama Daily Value Gold, σημείωσε ότι για μια ακόμη φορά το λάδι αποδεικνύεται ότι είναι ένα προϊόν μεγάλης προστιθέμενης αξίας. Μάλιστα καλεί τους παραγωγούς του νησιού να επενδύσουν στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Πλέον με την είσοδο νέων ελαιοδένδρων σε όλο τον κόσμο η ποιότητα είναι μονόδρομος, σημειώνει. Την ίδια στιγμή εκτιμά ότι τέτοια προϊόντα αποτελούν εξαιρετικούς “πρεσβευτές” της χώρας στο εξωτερικό.

Σε ό,τι αφορά το πρωτόκολλο της μελέτης, αυτή είχε λάβει έγκριση Βιοηθικής από την Ελληνική Εταιρεία Νόσου Αλτσχάιμερ και Συγγενών Διαταραχών (Ε.Ε.Ν.Α.Σ.Δ). Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν δημοσιευθεί στο Global Journal of Medical Research του εκδοτικού οίκου: Global Journals Inc. USA. Η μελέτη είναι καταχωρημένη και στο ClinicalTrials.gov (ID NCT04120675). Global Journal of Medical Research: L Nutrition & Food Science Volume 22 Issue 2 Version 1.0 Year 2022 Type: Double Blind Peer Reviewed International Research Journal Publisher: Global Journals Inc. (USA) Online ISSN: 2249-4618 & Print ISSN: 0975-5888.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα