Ποιες ήταν οι ετικέτες ξεχώρισαν στη κατάταξη της Kantar Brand Footprint.
Η κατάταξη της Kantar Brand Footprint αποκαλύπτει τις εταιρείες που κερδίζουν σε αυτή τη “στιγμή της αλήθειας”, υποδεικνύοντας τον αριθμό των πωλήσεων τους. Ανεξάρτητα από τα έσοδα, αποκαλύπτει τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι καταναλωτές στο σημείο πώλησης. Τα σημεία εμβέλειας καταναλωτών (CRPs) κάθε ετικέτας υπολογίζονται πολλαπλασιάζοντας τρεις μετρήσεις: Τον πληθυσμό των νοικοκυριών, το ποσοστό πωλήσεων και την επιλογή/συχνότητα των καταναλωτών. Τα CRPs είναι το μέτρο της Kantar για την κατάταξη των πιο επιτυχημένων εμπορικών σημάτων με βάση τον αριθμό των φορών που επιλέγονται από τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια του έτους.
Στη σχετική λίστα το 2022, η Γαλλία, μια χώρα συνώνυμη με το τυρί εδώ και αιώνες, με σχεδόν χίλια διαφορετικά είδη να είναι διαθέσιμα σε όλη τη χώρα, έχει 5 εμπορικά σήματα στη κορυφή της λίστας:
1 – Président
Η Président κατατάσσεται ως η ετικέτα που επιλέγεται περισσότερο στη Γαλλία, με βαθμολογία CRP 201, σημειώνοντας μικρή πτώση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο δείκτης πωλήσεων παρέμεινε αμετάβλητος (84,9), ωστόσο παρουσιάστηκε οριακή μείωση της συχνότητας αγοράς (σε 8,2) σε ετήσια βάση.
Η Président, η οποία ανήκει στη Lactalis, ιδρύθηκε το 1933. Είναι περισσότερο γνωστή για το Camembert, το οποίο εισήγαγε στην αγορά το 1968, αλλά παράγει επίσης μια μεγάλη ποικιλία άλλων σημάτων τυριών, όπως Coulommiers, Brie, Emmental, Mozzarella και κατσικίσιο τυρί, για να αναφέρουμε μόνο μερικά.
Η μάρκα αντιπροσωπεύει το 26% της συνολικής αγοράς Camembert στη Γαλλία και παράγει πωλήσεις ύψους περίπου 3 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως σε παγκόσμια βάση. Πέρυσι, η Président εγκαινίασε μια νέα μονάδα παραγωγής στο Domfront της Νορμανδίας, η οποία είναι σε θέση να παράγει 10 Camemberts ανά δευτερόλεπτο.
2 – Elle & Vire
Η Elle & Vire είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής μάρκα τυριού στη Γαλλία, συγκεντρώνοντας βαθμολογία CRP 113 στην κατάταξη Brand Footprint της Kantar. Είδε τον δείκτη πωλήσεων να αυξάνεται από 63,9 σε 64,4, ωστόσο κατέγραψε μια μικρή πτώση στη συχνότητα αγοράς (σε 6,1) σε ετήσια βάση.
Η τυροκομική εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι παράγει την πιο εξαγώγιμη γαλλική κρέμα γάλακτος στον κόσμο, με τα προϊόντα της να διατίθενται σε περισσότερες από 120 χώρες παγκοσμίως.
3 – Soignon
Γνωστή για το κατσικίσιο τυρί της, η Soignon είναι η τρίτη πιο δημοφιλής μάρκα τυριού στη Γαλλία με βαθμολογία CRP 70. Τόσο ο δείκτης πωλήσεων (53,9 σε 53,2) όσο και η συχνότητα αγοράς της (4,9 σε 4,6) μειώθηκαν σε ετήσια βάση.
Η Soignon είναι συνεταιρισμός και συλλέγει κατσικίσιο γάλα από περίπου 600 διαφορετικούς κτηνοτρόφους.
4 – Payson Breton
Η Payson Breton, η τέταρτη μάρκα τυριού που επιλέγεται περισσότερο στη Γαλλία, πέτυχε βαθμολογία CRP 67 στην κατάταξη Brand Footprint και παρουσίασε μικρή πτώση στη συχνότητα αγοράς, από 48 σε 47.
Η Paysan Breton ιδρύθηκε το 1969 από αγρότες που ενώθηκαν για να βελτιώσουν την παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων και να διασφαλίσουν τη μεταβίβαση των γνώσεών τους στις επόμενες γενιές. Επί του παρόντος, το 99% των συστατικών που χρησιμοποιούνται από την Paysan Breton είναι γαλλικής προέλευσης.
5 – Entremont
Το πέμπτο πιο δημοφιλές τυρί της Γαλλίας είναι το Entremont, το οποίο έχει βαθμολογία CRP 61. Η μάρκα σημείωσε αύξηση στον δείκτη πωλήσεων (από 56,6 σε 57,3), ενώ η συχνότητα αγορών μειώθηκε οριακά (από 3,8 σε 3,7). Το 2011, η Entremont εντάχθηκε στον συνεταιριστικό όμιλο SODIAAL, έναν κορυφαίο γαλλικό γαλακτοκομικό συνεταιρισμό.