ΑρχικήΟικιακάΟ ειδικός μίλησε: Η ίδια η Heinz απαντά στο ερώτημα, εάν η...

Ο ειδικός μίλησε: Η ίδια η Heinz απαντά στο ερώτημα, εάν η κέτσαπ θέλει ψυγείο

2 λεπτά ανάγνωσης

Η Heinz απαντά μέσω Twitter στο ερώτημα του ενός εκατομμυρίου: Η κέτσαπ εντός ή εκτός ψυγείου;

Το αν η κέτσαπ πρέπει να μένει στο ψυγείο ή όχι είναι ένα από τα μεγάλα ερωτήματα που έχουν απασχολήσει πολλά νοικοκυριά, αλλά και ειδικούς.

- Advertisement -

Αλλά ο κολοσσός παραγωγής κέτσαπ Heinz έβαλε τελεία σε αυτό το δίλημμα με μια αρκετά καταληκτική δήλωση από το προφίλ του στο Twitter. “FYI Ketchup. goes. in. the. fridge!!!” ή στα ελληνικά “Προς ενημέρωσή σας, η κέτσαπ μπαίνει στο ψυγείο”. Άλλωστε, το γράφει και η συσκευασία.

Θα έλεγε κανείς ότι αφού η Heinz πήρε θέση αυτό θα ήταν και το τέλος της διαμάχης σωστά; Όχι, γιατί από ότι φαίνεται ξανά να διαφωνούν σε αυτό, ακόμα και μετά την πολύ ξεκάθαρη δήλωση της εταιρείας. Τα σχόλια πλημμύρισαν με συμφωνίες και αντιρρήσεις, ειδικά όσον αφορά στο γιατί η κρύα σάλτσα θα κάνει το ζεστό φαγητό να έχει άσχημη γεύση. Μια απάντηση ήταν: “Όχι, δεν ισχύει. Εσείς μείνετε στην παραγωγή και θα ασχοληθώ με την κατανάλωση”, στην οποία η Heinz απάντησε έξυπνα: “Βάλτε το στο ψυγείο αλλιώς δεν ξέρω πώς να εξελιχθεί…”, εννοώντας ότι η κέτσαπ μπορεί να χαλάσει και να προκαλέσει ανεπιθύμητες επιπτώσεις στον καταναλωτή.

- Advertisement -

Μια έρευνα που είχε κάνει πέρσι η εταιρεία παραγωγής σαλτσών και άλλων ειδών σε 2.000 Βρετανούς διαπίστωσε ότι τέσσερις στους δέκα κρατούν κέτσαπ στο ντουλάπι και όχι στο ψυγείο, ενώ ακόμα και διασημότητες, όπως η Cardi B και η Victoria Beckham έχουν δηλώσει στο παρελθόν ότι και οι δύο δεν χρησιμοποιούν το ψυγείο.

Αλλά γιατί η κέτσαπ μπαίνει στο ψυγείο;

- Advertisement -

Ο μικροβιολόγος Δρ Jonathan Hughes σε περσινές δηλώσεις του στο ηλεκτρονικό περιοδικό New Food Magazine, είπε τα εξής: “Η κέτσαπ είναι όξινη λόγω τόσο των ντοματών όσο και του ξιδιού που περιέχει, γεγονός που αναστέλλει σημαντικά την ανάπτυξη βακτηρίων. Η κέτσαπ έχει συνήθως μια ημερομηνία best before περίπου ένα χρόνο χωρίς να ανοιχθεί και οκτώ εβδομάδες στο ψυγείο μόλις ανοίξει το μπουκάλι. Ωστόσο, η κέτσαπ είναι εξαιρετικά ανθεκτική στην ανάπτυξη βακτηρίων, που διαρκεί έως και έξι μήνες μετά το άνοιγμα”, αποκάλυψε ο Δρ Χιουζ.  

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Νέα μελέτη δείχνει πώς μπορεί να μειωθεί το αρσενικό στο ρύζι χωρίς να αυξηθεί το κάδμιο

Νέα πολυετής μελέτη δείχνει ότι μια διαφορετική πρακτική άρδευσης μπορεί να μειώσει σημαντικά το καρκινογόνο αρσενικό χωρίς να αυξάνει ένα δεύτερο τοξικό μέταλλο, το κάδμιο

ΚΥΑ Ανθυγιεινού Επιδόματος στο ΥΠΑΑΤ: Το μνημείο ανισότητας που δημιουργεί υπαλλήλους δύο ταχυτήτων

Η νέα απόφαση διαχωρίζει την «ευπαθή ομάδα» των Κτηνιάτρων από τους «απρόσβλητους Χημικούς, Γεωπόνους και Βιολόγους στα εργαστήρια και τα κλιμάκια ελέγχων του ΕΦΕΤ, υπονομεύοντας τη συλλογική προσπάθεια και την κοινή λογική

Λούπινο σε αλεύρι, ψωμί και καφέ: Η ΕΕ ζητά εντατική παρακολούθηση αλκαλοειδών που συνδέονται με δηλητηριάσεις

Νέα ευρωπαϊκή σύσταση για το λούπινο μετά τις ανησυχίες για τοξικά αλκαλοειδή και περιστατικά δηλητηρίασης