Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών υπενθυμίζει ότι η παρακολούθηση αγώνων χωρίς πατατάκια Lay’w είναι αδιανόητη.
Μια συλλεκτική περιορισμένη έκδοση των Lay’s της PepsiCo, λανσάρει η ομώνυμη εταιρία με πρωταγωνιστή τον Lionel Messi. Τα δημοφιλή πατατάκια στην έκδοση G.O.A.T. (Greatest-Of-All-Time) Cheese Flavour Series, δεν θα μπορούσαν να επιλέξουν άλλον να τα διαφημίσει από τον, όπως από πολλούς θεωρείται, καλύτερο ποδοσφαιριστή όλων των εποχών. Ο Αργεντινός, 7 φορές νικητής της Χρυσής Μπάλας, ο οποίος παίζει ως επιθετικός για την ομάδα της Pari Saint Germain και είναι αρχηγός της εθνικής ομάδας της Αργεντινής, ξεκίνησε με τη Lay’s τη νέα καμπάνια την περασμένη εβδομάδα.
Ο Μέσι με μία νέα διαφήμιση με τίτλο “Messi Visits” υπενθυμίζει στους θαυμαστές του ότι η παρακολούθηση ποδοσφαίρου χωρίς Lay’s είναι αδιανόητη ανεβάζοντας την πλατφόρμα “No Lay’s, No Game” της μάρκας στο επόμενο επίπεδο. Ο βασιλιάς του ποδοσφαίρου εμφανίζεται στη Limited- Συσκευασία τσιπ της Edition Lay για τον εορτασμό του κινήματος “No Lay’s, No Game” που γιορτάζει το UEFA Champions League.
Αν και η συνεργασία μεταξύ του κολοσσού των σνακ με τον “μάγο” του ποδοσφαίρου μετρά αρκετά χρόνια, ωστόσο αυτό είναι κάτι νέο για τον κόσμο. “Δουλεύω με τους Lay’s πολλά χρόνια τώρα. Αλλά αυτό είναι νέο επίπεδο”, είπε σε μια δήλωση. “Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που η Lay’s κατάφερε να το κάνει αυτό για τους θαυμαστές και ελπίζω να πάρουν στα χέρια τους μία από τις σακούλες του Lay’s G.O.A.T. Η φετινή καμπάνια του Lay’s είναι ακριβώς αυτό που έχει να κάνει: διασκέδαση και χαρά”, είπε. “Και νομίζω ότι δώσαμε σε ένα παιχνίδι χωρίς μπάλα μια πολύ καλή προσπάθεια! Επειδή όλοι ξέρουμε, χρειάζεται κάτι περισσότερο από μια μπάλα για να παίξει” συνέχισε.
Η Lay’s G.O.A.T. Cheese Flavour που συνεργάζεται με το παγκόσμιο ποδοσφαιρικό γεγονός UEFA Champions League, δεν πρέπει να συγχέεται με το κατσικίσιο τυρί καθώς αποτελεί ακρωνύμιο. Η σειρά είναι διαθέσιμη σε γεύσεις όπως Cheddar Jalapeño στις ΗΠΑ, Τυρί και πιπέρι στην πατρίδα του Messi, Αργεντινή, καθώς και γεύση καραμελωμένων κρεμμυδιών.
Τα πατατάκια διαθέτουν μια ειδικής έκδοσης, συσκευασία, χρυσό με μαύρο, με τη φωτογραφία του Messi σε πρώτο πλάνο. Το πακέτο είχε διαφημιστεί για πρώτη φορά πέρσι μετά την απονομή της χρυσής μπάλας στον ποδοσφαιριστή, και η αυξημένη ζήτηση των θαυμαστών οδήγησε στην υλοποίηση της ολοκληρωμένης σειράς. Εκτός από τη νέα σειρά σνακ, η εταιρία θα κυκλοφορήσει επίσης τη νέα διεθνή τηλεοπτική διαφήμιση ποδοσφαίρου με τίτλο “Grab The Moment” που θα πρωταγωνιστεί επίσης ο Messi.
Το διασκεδαστικό βίντεο, υπό την επιτυχία του Billy Preston το 1974 “Nothing from Nothing”, γιορτάζει τον αγώνα ποδοσφαίρου και πώς φέρνει όλους τους θαυμαστές πιο κοντά. Αυτό πρόκειται να μεταδοθεί στους Ελληνικούς δέκτες στις 2 Ιουνίου. Ως τότε οι Έλληνες fans μπορούν να απολαύσουν βίντεο από τα παρασκήνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.