H Γκουίνεθ Πάλτροου, που έχει δεχθεί αρκετή κριτική για την αμφιλεγόμενη δίαιτα που συστήνει, βασισμένη στον μαύρο καφέ, τα λαχανικά και τον ζωμό από κόκκαλα, ξεναγεί τους φανς της στο…άδειο της ψυγείο.
Η βραβευμένη με Οσκαρ ηθοποιός αλλά και ιδρύτρια της εταιρείας Goop, που ξεκίνησε ως ιδιότυπο «κίνημα» life style, Γκουίνεθ Πάλτροου, αποφάσισε να ανοίξει σε θαυμαστές και επικριτές την πόρτα της. Όχι του σπιτιού της, αλλά του ψυγείου της.
Η «ξενάγηση» έγινε μέσω του λογαριασμού της goop στο Instagram και το αποτέλεσμά της ήταν μάλλον να δώσει περισσότερη τροφή στους επικριτές της, που στην εικόνα των μισοάδειων ραφιών του ψυγείου αναρωτήθηκαν: «Πού είναι το πραγματικό φαγητό; Μόνο ποτά βλέπουμε».
Ως γνωστόν, η Πάλτροου έχει δεχθεί αρκετή κριτική για την αμφιλεγόμενη δίαιτα που συστήνει, βασισμένη στον μαύρο καφέ, τα λαχανικά και τον ζωμό από κόκκαλα. Η αμφισβήτηση ενισχύθηκε όταν άνοιξε την πόρτα του ψυγείου της. «Δεν πρόκειται να πω ψέματα, το καθάρισα πριν σας προσκαλέσω, αλλά αυτά είναι πραγματικά τα είδη που έχω στο ψυγείο μου», είπε αστειευόμενη η Πάλτροου στο βίντεο.που ανέβασε. Και ποια ήταν τα είδη αυτά. Γάλατα (αμυγδάλου και κανονικά), υπολείμματα κοτόπουλου με βούτυρο και μπιφτέκια λαχανικών.
«Αυτό δεν είναι τάση, στάση και τρόπος ζωής, οι άνθρωποι ανησυχούν ότι δεν τρως και ουσιαστικά το απέδειξες», σχολίασε ένας από τους ακολούθους της ηθοποιού. Αλλοι παρατήρησαν ότι στο ψυγείο της φυλάσσει και την ενυδατική κρέμα και η Πάλτροου το διαφήμισε αυτό ως νέα τάση.
«Νιώθεις ότι με γνώρισες καλύτερα;» ήταν το ερώτημα με το οποίο η στάρ κλείνει το βίντεο στο Instagram. Αλλά οι περισσότερες απαντήσεις και σχόλια μάλλον θα την απογοητεύσουν.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό το αμφιλεγόμενο life style που ξεκίνησε η Γκουίνεθ Πάλτροου το 2008 με το goop έχει εξελιχθεί σε μια επικερδή εμπορική δραστηριότητα. Σήμερα το Goop συνεργάζεται με επωνυμίες μόδας και διοργανώνει συνέδρια «ευεξίας», λανσάροντας επίσης ένα έντυπο περιοδικό, ένα podcast και ένα ντοκιμαντέρ για το Netflix.
Παράλληλα, όμως, έχει δεχθεί σφοδρές επικρίσεις για την προβολή προϊόντων και θεραπειών που είναι επιβλαβείς, βασίζονται στην ψευδοεπιστήμη και δεν έχουν αποτελεσματικότητα . Μάλιστα, το Γραφείο Προστασίας Καταναλωτή της Καλιφόρνια έχει εναγάγει την Goop για ψευδή διαφήμιση σχετικά με μια σειρά προϊόντων που πωλούνται στον ιστότοπό της. Η Goop αναγκάστηκε σε εξωδικαστικό συμβιβασμό, αλλά εναντίον έχουν ασκηθεί και συλλογικές αγωγές από καταναλωτές.