Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022
15.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Παιδί και ανθυγιεινή διατροφή: Η επίδραση του μάρκετινγκ τροφίμων στα social media

ΑρχικήΟικιακάΠαιδίΠαιδί και ανθυγιεινή διατροφή: Η επίδραση του μάρκετινγκ τροφίμων στα social media
spot_img

Πόσο επηρεάζεται η ελεύθερη βούληση των παιδιών από τα βίντεο στο Youtube, στην επιλογή σνακ.

α παιδιά είναι πλέον πολύ ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κατά συνέπεια εκτίθενται σε νέες και “υπόγειες” μορφές μορφές μάρκετινγκ τροφίμων.  Στόχος επιστημονικής μελέτης ήταν να εξετάσει κατά πόσον η έκθεση σε ένα βίντεο του YouTube που περιλαμβάνει το μάρκετινγκ επιρροής ενός ανθυγιεινού σνακ επηρεάζει την ad libitum (ελεύθερη βούληση) πρόσληψη σνακ στα παιδιά και εάν η γνωστοποίηση του προίόντος της διαφήμισης αλλάζει το αποτέλεσμα.

 Σε έναν τυχαιοποιημένο σχεδιασμό, 151 παιδιά (ηλικίας 9-11 ετών) εκτέθηκαν σε μάρκετινγκ επιρροής ενός μη εδώδιμου προϊόντος (n = 51) ή σε ένα ανθυγιεινό σνακ με (n = 50) ή χωρίς (n = 50) γνωστοποίηση διαφήμισης. Μετρήθηκε η ad libitum πρόσληψη των συμμετεχόντων του σνακ που διατίθεται στο εμπόριο και μιας εναλλακτικής μάρκας του ίδιου σνακ. 

 Παιδιά που εκτέθηκαν στο μάρκετινγκ τροφίμων με και χωρίς  γνωστοποίηση διαφήμισης, κατανάλωσαν περισσότερες θερμίδες (kcal) από το σνακ που διατίθεται στο εμπόριο σε σχέση με το εναλλακτικό. 

 Τα παιδιά που είδαν το μάρκετινγκ τροφίμων με γνωστοποίηση (και όχι εκείνα που δεν το είδαν) κατανάλωναν 41% περισσότερο από το σνακ που διατίθεται στο εμπόριο.

Συμπεράσματα: Το Influencer Marketing αυξάνει την άμεση πρόσληψη από τα παιδιά του προωθούμενου σνακ σε σχέση με μια εναλλακτική μάρκα. Οι αποκαλύψεις διαφήμισης μπορεί να ενισχύσουν το αποτέλεσμα.

https://www.researchgate.net/publication/333654436_The_effect_of_influencer_marketing_of_food_and_a_protective_advertising_disclosure_on_children’s_food_intake

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα αποκαλυπτικά ευρήματα μελέτης σχετικά με την επιβίωση του SARS-COV-2 σε τρόφιμα

Γιατί ο ιός επιβιώνει σε ζαμπόν και τυρί τσένταρ και όχι σε μήλα ελιές και σφολιάτες.

Διοξείδιο του τιτανίου: Η ΕΕ και ο ΕΦΕΤ ξεκαθάρισαν στο cibum τι ισχύει μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου

Τι έχουν να πουν εκπρόσωποι της βιομηχανίας τροφίμων, αλλά και εκπρόσωπος της ίδιας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη νέα σύγχυση που επέφερε η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου να αναιρέσει την κατάταξη του διοξειδίου του τιτανίου ως καρκινογόνου ουσίας;

Βιομηχανία τροφίμων: Ανεπαρκείς οι πρακτικές διαχείρισης νερού σύμφωνα με έκθεση

Οι περισσότερες εταιρείες τροφίμων έχουν αδύναμες ή καθόλου πρακτικές διαχείρισης νερού, σύμφωνα με έκθεση της Morningstar.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα