Η Taco Bell ανταποκρίνεται στις νέες, φυτικές τάσεις της αγοράς με το πρώτο Crispy Melt Taco, με εναλλακτικό κρέας από σόγια και μπιζέλι και την ίδια τιμή με το αυθεντικό.
Η βιωσιμότητα είναι το ήμισυ του παντός στη διατροφή για τους καταναλωτές και αυτό φαίνεται από τον αυξανόμενο αριθμό των vegans και των χορτοφάγων. Στην Ελλάδα, οι vegans αντιπροσωπεύουν το 2% των ανθρώπων, ενώ οι χορτοφάγοι το 4%, ενώ στις ΗΠΑ τα ποσοστά είναι 3% και 5% αντίστοιχα.
Για να ανταποκριθεί, όπως και πολλές άλλες εταιρείες, στις ανάγκες αυτής της νέας αγοράς, η Taco Bell, η πιο γνωστή αλυσίδα τάκος των ΗΠΑ, κάνει το ντεμπούτο της στα φυτικά υποκατάστατα κρέατος, ξεκινώντας από την αγορά του Μπέρμιγχαμ της Αλαμπάμα . Πρόκειται για μια εναλλακτική λύση κρέατος σόγιας και μπιζελιού της αλυσίδας, σύμφωνα με δημοσίευμα του The New York Post.
Το νέο φυτικό τάκο θα αποτελείται από μια τορτίγια από λευκό κέλυφος καλαμποκιού, τριμμένο τσένταρ, μοτσαρέλα και τυριά Monterey, μια ζεστή σάλτσα τυριού νάτσο, μαρούλι, ντομάτες και κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά. Και φυσικά, το νέο φυτικό κρέας. Οι πελάτες μπορούν επίσης να λάβουν την εναλλακτική λύση που βασίζεται σε φυτά σε οποιοδήποτε υπάρχον είδος Taco Bell.
Το κόστος του είναι ακριβώς ίδιο με το «αυθεντικό», κρεατοφαγικό Crispy Melt Taco, περίπου στα 2,5 ευρώ (2,49 δολάρια). Αυτό είναι αρκετά θετικό για την τσέπη των vegans, καθώς η λιανική τιμή στα περισσότερα φυτικά πιάτα είναι 40% πάνω από τα προϊόντα ζωικής προέλευσης. H επικεφαλής καινοτομίας της Taco Bell, Liz Matthews, σε δήλωσή της στο περιοδικό Forbes ανέφερε πως ήταν στόχος της εταιρείας να μην υπάρξει αύξηση στο προϊόν και να είναι προσβάσιμο από την πλειοψηφία των καταναλωτών.
Το προϊόν βρισκόταν στα σχέδια της εταιρείας από το 2019, με στόχο να μην υπάρχει αισθητή διαφορά στη γεύση με το βόειο κρέας- την ίδια χρονιά που εισήγαγε για πρώτη φορά χορτοφαγικό μενού στα καταστήματα.