ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΝέο επιστημονικό εύρημα: Τα αμύγδαλα βοηθούν στην απώλεια βάρους!

Νέο επιστημονικό εύρημα: Τα αμύγδαλα βοηθούν στην απώλεια βάρους!

2 λεπτά ανάγνωσης

Σύμφωνα με νέα επιστημονική μελέτη, μία χούφτα αμύγδαλα, βοηθά στην μείωση των θερμίδων που λαμβάνουμε καθημερινά.

Η απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη υπόθεση, αλλά μια χούφτα αμύγδαλα θα μπορούσε να κρατήσει μακριά τα επιπλέον κιλά, σύμφωνα με νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας.

- Advertisement -

Εξετάζοντας πώς τα αμύγδαλα μπορούν να επηρεάσουν την όρεξη, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ένα σνακ από 30-50 γραμμάρια αμύγδαλα θα μπορούσε να βοηθήσει τους ανθρώπους να μειώσουν τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνουν κάθε μέρα.

Η μελέτη που δημοσιεύτηκε στο European Journal of Nutrition, διαπίστωσε ότι όσοι κατανάλωναν αμύγδαλα – σε αντίθεση με ένα σνακ με υδατάνθρακες ισοδύναμου ενέργειας – μείωσαν την ενεργειακή τους πρόσληψη κατά 300 kilojoules (τα περισσότερα από τα οποία προέρχονταν από πρόχειρο φαγητό) στο επόμενο γεύμα.

- Advertisement -

Ο Δρ Sharayah Carter από τη Συμμαχία της UniSA για την Έρευνα στην Άσκηση, τη Διατροφή και τη Δραστηριότητα (ARENA) λέει ότι η έρευνα παρέχει πολύτιμες γνώσεις για τη διαχείριση του βάρους.

“Η έρευνά μας εξέτασε τις ορμόνες που ρυθμίζουν την όρεξη και πώς οι ξηροί καρποί – ειδικά τα αμύγδαλα – μπορεί να συμβάλλουν στον έλεγχο της όρεξης. Βρήκαμε ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν αμύγδαλα παρουσίασαν αλλαγές στις ορμόνες που ρυθμίζουν την όρεξή τους και ότι αυτές μπορεί να συνέβαλαν στη μείωση της πρόσληψης τροφής (κατά 300 kJ)”.

- Advertisement -

Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν αμύγδαλα είχαν 47% χαμηλότερες αποκρίσεις στο πεπτίδιο C (που μπορεί να βελτιώσει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη και καρδιαγγειακών παθήσεων) και υψηλότερα επίπεδα εξαρτώμενων από τη γλυκόζη ινσουλινοτροπικού πολυπεπτιδίου (18% υψηλότερα), γλυκαγόνης (39% υψηλότερα) και παγκρεατικών πολυπεπτιδικών αποκρίσεων (44%υψηλότερα). Η γλυκαγόνη στέλνει σήματα κορεσμού στον εγκέφαλο, ενώ το παγκρεατικό πολυπεπτίδιο επιβραδύνει την πέψη, γεγονός που μπορεί να μειώσει την πρόσληψη τροφής, βοηθώντας -και τα δύο- στην απώλεια βάρους.

Τα αμύγδαλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και ακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία μπορεί να συμβάλουν στο αίσθημα κορεσμού και να εξηγήσουν γιατί στη συνέχεια καταναλώνονται λιγότερα kilojoules.

Πηγή: EurekAlert

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ποιο ρύζι βρέθηκε συχνότερα με αρσενικό και κάδμιο, σύμφωνα με 1.734 ευρωπαϊκές ειδοποιήσεις σε διάστημα 21 ετών

Μελέτη που ανέλυσε ειδοποιήσεις του ευρωπαϊκού συστήματος RASFF την περίοδο 2002-2023 καταγράφει τα συχνότερα προβλήματα στο ρύζι, από υπολείμματα φυτοφαρμάκων και μυκοτοξίνες έως βαρέα μέταλλα και μη εγκεκριμένους γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς

Σωρεία παραβάσεων ασφάλειας τροφίμων σε μεγάλο αρτοποιείο – Η προειδοποιητική επιστολή των Αρχών

Η υπόθεση φωτίζει τις απαιτήσεις που οφείλουν να τηρούν οι επιχειρήσεις παραγωγής αρτοσκευασμάτων

PFAS στο πόσιμο νερό: Η αόρατη πρόκληση για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον – Τι δείχνουν οι μετρήσεις στην Ελλάδα

Σε αποκλειστική συνέντευξη, η Δρ Έρη Μπιζάνη εξηγεί ποια είναι η πραγματική εικόνα σήμερα για τα PFAS στο πόσιμο νερό της Ελλάδας, τι δείχνουν οι διαθέσιμες μετρήσεις και ποιες περιοχές απαιτούν αυξημένη επιτήρηση.