Πολιτική επιστροφών στις αλυσίδα σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης.
Σύμφωνα με το site της αλυσίδας σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης εάν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν το οποίο δεν είχατε παραγγείλει, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης eMarket στα τηλέφωνα: 800 800 7777 (μόνο από σταθερό, χωρίς χρέωση), 210 540 2200 (αστική χρέωση) ή να αποστείλετε email στο emarket@sklavenitis.gr. Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις παρέχεται η δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος ή πίστωσης του αντίστοιχου χρηματικού ποσού. Καταναλωτές πάντως λένε πως στο 99% των περιπτώσεων οι επιστροφές γίνονται δεκτές και ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα.
Στo site της αλυσίδας σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος αναφέρεται:
“Αν είμαι δυσαρεστημένος με ένα προϊόν, μπορώ να το γυρίσω πίσω;
Και βέβαια! Αν και τα προϊόντα μας έχουν πολύ υψηλά πρότυπα ποιότητας, οι παρατηρήσεις σου είναι πολύτιμες για εμάς. Λυπούμαστε αν διαπίστωσες ελάττωμα σε κάποιο προϊόν. Μπορείς να το επιστρέψεις άμεσα στο κατάστημα ΑΒ απ’ όπου το αγόρασες. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα τοποθετηθεί σε ειδική κόκκινη τσάντα (Red Bag) για επιστροφή στο Τμήμα του Ποιοτικού Ελέγχου, το αναφερόμενο πρόβλημα διερευνάται με προσοχή και ενημερώνεσαι για το αποτέλεσμα“.