Το σοκολατένιο πορτοκάλι της Terry’s αποτελεί καθιερωμένο Χριστουγεννιάτικο γλύκισμα για πολλές γενιές
Για πολλούς Βρετανούς το σοκολατένιο πορτοκάλι της Terry’s αποτελεί το καθιερωμένο Χριστουγεννιάτικο γλύκισμα που δεν λείπει από κανένα εορταστικό τραπέζι. Η εταιρεία τώρα, προσπαθώντας να κάνει ένα άνοιγμα στην αγορά πέρα από την περίοδο των Χριστουγέννων, πλασάρει μία παραλλαγή του γλυκίσματος χωρίς πορτοκάλι με το όνομα «norange», κάνοντας πολλούς να μιλούν για … ιεροσυλία.
Η νέα μπάλα σοκολάτας γάλακτος Terry’s θα εμφανιστεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό το φθινόπωρο με τους κατασκευαστές της να εξηγούν ότι, αφού σημείωσε επιτυχία μια αντίστοιχη μπάλα μέντας πέρυσι, και η απλή μπάλα σοκολάτας γάλακτος θα έχει την ίδια επιτυχία στους καταναλωτές.
Οι οπαδοί του πρωτότυπου γλυκίσματος δεν εντυπωσιάστηκαν από την «ιερόσυλη» αυτή κίνηση και «χαλούν τον κόσμο» με τα σχόλιά τους στο X.
Η μάρκα, η οποία ανήκει στον γαλλικό όμιλο Carambar, έλκει την καταγωγή της από το 1767 με το άνοιγμα ενός καταστήματος στο Γιορκ, που πουλούσε ζαχαρωμένες φλούδες λεμονιού και πορτοκαλιού. Το 1823 προστέθηκε στην ομάδα ο Joseph Terry ο οποίος σχεδίασε νέα προϊόντα, όπως σοκολάτα με μαρμελάδα.
Η υπεροχή του σοκολατένιου πορτοκαλιού, που έκανε το ντεμπούτο του το 1932, ήταν αδιαμφισβήτητη για το μεγαλύτερο μέρος του 20ου αιώνα, αλλά η Terry’s θέλει τα γλυκίσματά της να καταναλώνονται όλο το χρόνο, όχι μόνο το Δεκέμβριο.
«Η Terry’s είναι θεσμός, οπότε ό,τι κάνουμε πρέπει να σέβεται την αγάπη που έχουν οι πελάτες μας γι’ αυτήν», δήλωσε η Lorène Decam, ανώτερη διευθύντρια μάρκετινγκ της Terry’s. Η Decam δήλωσε ότι η έρευνά της έδειξε ότι το νέο προϊόν θα προσελκύσει «και αγοραστές που δεν ανήκουν στην Terry’s».