Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
13.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Σοβαρά τώρα; Το marketing των Mc Donald’s σπάει τα “κοντέρ” ιδιοφυΐας – Πινακίδες που μυρίζουν… Big Mac!

ΑρχικήΝέαmarketingΣοβαρά τώρα; Το marketing των Mc Donald’s σπάει τα “κοντέρ” ιδιοφυΐας - Πινακίδες που μυρίζουν… Big Mac!
spot_img

Δείτε το απίθανο βίντεο με ανυποψίαστους περαστικούς να μυρίζουν bigMac ενώ περπατούν στο δρόμο.

  Η λέξη “καινοτομία” είναι πολύ μικρή για να περιγράψει την καινούρια καμπάνια marketing των Mc Donald’s στην Ολλανδία, κατά την οποία μια σειρά από κίτρινες και κόκκινες πινακίδες με άρωμα Mc Donald’s, θα τοποθετούνται σε καθημερινά περιβάλλοντα όπως ανελκυστήρες, μετρό ή αίθουσες συνεδριάσεων. Τα McDonald’s Netherlands αξιοποίησαν την εμβληματική τους μυρωδιά στην τελευταία τους καμπάνια, που είναι ίσως πιο αναγνωρίσιμη από το ίδιο το λογότυπο της εταιρίας.

  Η μυρωδιά των burger και της τηγανητής πατάτας των Mc Donald’s είναι ίσως από τις πιο χαρακτηριστικές που δύσκολα κανείς τις μπερδεύει με άλλες. Τα McDonald’s Netherlands το εκμεταλλεύτηκε για διαφημιστικούς σκοπούς. Μια σειρά από απλές κίτρινες και κόκκινες πινακίδες τοποθετήθηκαν στην Ουτρέχτη και στο Λέιντεν. Εκ πρώτης όψεως, οι πινακίδες φαίνονται κενές, αλλά καθώς οι περαστικοί πλησιάζουν σε απόσταση 5 μέτρων, τους υποδέχονται το ξεχωριστό άρωμα των τηγανιτών πατατών McDonald’s, που προέρχεται από το εσωτερικό της διαφημιστικής πινακίδας. 

   Αυτή είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται διαφημιστική πινακίδα για να διαχέει το άρωμα του McDonald’s, καθιστώντας την αναγνωρίσιμη μυρωδιά το σημαντικότερο στοιχείο της επωνυμίας του. Ο Stijn Mentrop-Huliselan, CMO της McDonald’s Ολλανδίας, δηλώνει: “Τα McDonald’s έχουν να κάνουν με τις καλές εποχές. Είμαστε γνωστοί για τα χαρακτηριστικά στοιχεία της επωνυμίας μας ότι είναι κυρίως οπτικά. Η όσφρηση έχει αποδειχθεί ότι είναι πιο αποτελεσματική στο να πυροδοτεί καθαρές και συναισθηματικές αναμνήσεις από τις εικόνες. Με τη συμπερίληψη αυτής της επόμενης αίσθησης στη διαφήμισή μας, βρήκαμε έναν νέο τρόπο να υπενθυμίζουμε στους ανθρώπους τις καλές εποχές στα McDonald’s”.

   Οι διαφημιστικές πινακίδες ήταν στρατηγικά τοποθετημένες σε απόσταση 200 μέτρων από τα εστιατόρια McDonald’s, προσκαλώντας όσους είχαν πυροδοτημένη λαχτάρα να περάσουν εύκολα και να παραγγείλουν τα αγαπημένα τους προϊόντα. Ενώ λένε πως πρώτα “αγοράζει το μάτι”, τα McDonald’s στοχεύουν στη μύτη.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο