Μια ακόμη εταιρία που επωφελείται αυτής της αγοράς.
Οι καταναλωτές που κάνουν τις δημοφιλείς πλέον σε ολόκληρο τον κόσμο ενέσεις απώλειας βάρους, προτιμούν μικρότερες μερίδες, προϊόντα που θα τους βοηθήσουν να ενυδατωθούν, προϊόντα που τους βοηθούν να αυξήσουν την πρόσληψη πρωτεΐνης για να αντιμετωπίσουν την απώλεια άλιπης μυϊκής μάζας και τροφές που καταπραΰνουν τη ναυτία και τις γαστρικές ενοχλήσεις.
Αυτές οι αλλαγές στις διατροφικές επιλογές που δημιουργούνται από τη χρήση των φαρμάκων αδυνατίσματος όπως το Ozempic έχουν οδηγήσει σε πτώση των πωλήσεων σνακ, σε κολοσσούς όπως η Nestle, η Coca- cola και η Pepsi, ενώ άλλες εταιρίες όπως η Conagra, η WK Kellogg και η General Mills είδαν τα φάρμακα αυτά ως ευκαιρία για αύξηση των εσόδων. Αισιοδοξούν μάλιστα πως θα μπορούσαν να επωφεληθούν οι πωλήσεις ποπ κορν, κατεψυγμένων γευμάτων και δημητριακών. Σύμφωνα με το NBCnews, τώρα και η Nestle στοχεύει στην αναπτυσσόμενη αγορά των καταναλωτών που χρησιμοποιούν φάρμακα όπως το Ozempic, λανσάροντας μια νέα μάρκα κατεψυγμένων τροφίμων, το Vital Pursuit.
Περίπου 1 στους 8 ενήλικες στις Η.Π.Α. έχει χρησιμοποιήσει κάποιο φάρμακο σεμαγλουτίδης που μειώνει την όρεξη, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από τον ερευνητικό οργανισμό πολιτικής υγείας KFF. Περίπου οι μισοί από αυτούς τους Αμερικανούς (6% των ενηλίκων των Η.Π.Α.), χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή μία από τις θεραπείες. Συνολικά ο πληθυσμός των αμερικανών που κάνουν χρήση του φαρμάκου αγγίζει τα 31,5 εκατομμύρια, ή το 9% του συνολικού πληθυσμού, έως το 2035, σύμφωνα με την έρευνα της Morgan Stanley.
Καθώς η δημοτικότητα των φαρμάκων έχει αυξηθεί, οι επενδυτές ανησυχούν για το τι σημαίνει η άνοδός τους για τις εταιρείες τροφίμων και ποτών και τις αλυσίδες fast-food. Μελέτη που πραγματοποιήθηκε πριν λίγους μήνες σε καταναλωτές φαρμάκων που καταστέλλουν την όρεξη GLP-1 από τον ειδικό στην καινοτομία προϊόντων Mattson, έδειξε μεγάλες αλλαγές όσον αφορά τις επιλογές του φαγητού, με στροφή σε πιο υγιεινές λύσεις. Έτσι, και η Nestle βλέπει μια ευκαιρία να εξυπηρετήσει αυτούς τους καταναλωτές μέσω του Vital Pursuit.
Η αρχική γκάμα 12 ειδών της νέας μάρκας θα περιλαμβάνει κατεψυγμένα μπολ με δημητριακά ολικής αλέσεως ή ζυμαρικά με πρωτεΐνες, μαζί με σάντουιτς και πίτσες και θα διατεθεί στο εμπόριο το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Τα προϊόντα θα περιλαμβάνουν ένα ή περισσότερα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεΐνη, ασβέστιο ή σίδηρο. Η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει είδη Vital Pursuit για 4,99 $ ή λιγότερο και να προσφέρει επιλογές χωρίς γλουτένη. Στο μεταξύ, η συσκευασία του Vital Pursuit δεν θα περιλαμβάνει αναφορές για φάρμακα GLP-1, αλλά η Nestle είπε ότι η εταιρεία θα συνδέσει πιο άμεσα τη μάρκα με τα φάρμακα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.