Πως η προώθηση τροφίμων μπορεί να γίνει μία πολύ “εύκολη υπόθεση”.
Πριν από λίγες μέρες, διάβασα στην ΕΦΣΥΝ ένα υπέροχο αφιέρωμα στη Βοιωτία με τίτλο: “Ακολουθώντας αρχαία μονοπάτια” και υπότιτλο: εαρινό οδοιπορικό σε αρχαίους τόπους και κάστρα της Βοιωτίας. Προτάσεις για μια μονοήμερη εκδρομή σε έναν τόπο όπου στην κυριολεξία μιλά η Ιστορία! Και μου ήρθε στο μυαλό κάτι που έχω ξαναγράψει εδώ: ένα τρόφιμο γίνεται πολύ πιο ελκυστικό όταν υπάρχει μια ιστορία πίσω από αυτό. Μια ιστορία για τους παραγωγούς, για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τροφίμου κλπ.
Στη Βοιωτία, άραγε πόσα τρόφιμα παράγονται αλλά κανένα από αυτά δεν έχει ένα food story όταν προωθείται;
Email: funfood16@gmail.com
Twitter: @yanzabet