Σεξουαλικά υπονοούμενα σε διαφήμισή Ιρλανδικής μπύρας.
Στην Αρχή Προτύπων Διαφήμισης της Ιρλανδίας (ASAI) προσέφυγε καταναλωτής για να καταγγείλει την διαφήμιση της μπύρας Forged Stout «θεωρώντας ότι η διαφήμιση περιείχε σεξουαλικό περιεχόμενο που συνδέει το αλκοόλ και τις βελτιωμένες σεξουαλικές σχέσεις και απόδοση.
Η διαφήμιση που εμφανίστηκε στο Isntagram, απεικόνιζε μια ομάδα μοντέλων που φορούσαν στολές που αποτελούνταν από ένα cropped top και ένα ψηλό παντελόνι ενώ ποζάρουν γύρω από ένα όχημα και πίνοντας τη μπύρα Forged Stout. Σε διάφορα σημεία, τα μοντέλα πόζαραν επίσης γύρω από ένα άλλο άτομο ντυμένο με στολή της Forged Stout πριν το ακολουθήσουν τελικά εκτός οθόνης. Το γραπτό κείμενο στην ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που προωθούσε την μπύρα ανέφερε: «Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε πάρτι @jacksbarlondon #TakeOver #LetsGo #FRGDGirls».
Οι διαφημιστές είπαν ότι αφαίρεσαν τη διαφήμιση από τον λογαριασμό τους στο Instagram μόλις έλαβαν την καταγγελία. Η Επιτροπή Παραπόνων της ASAI απάντησε ότι όντως δόθηκε σημαντική έμφαση μέσω της χρήσης των γωνιών της κάμερας, στα ντεκολτέ και στο κάτω μέρος των γυναικείων μοντέλων, και σε ορισμένες περιπτώσεις αποκλειστικά σε αυτές τις περιοχές με αποτέλεσμα η εστίαση να εστιάζεται σε ένα μέρος του σώματος και όχι σε ολόκληρο το άτομο. Η Επιτροπή δεν θεώρησε ότι υπήρχε κάποιος δημιουργικός λόγος για κάτι τέτοιο εκτός από την αντικειμενοποίηση των γυναικείων μοντέλων. Η Επιτροπή σημείωσε επίσης ότι σε άλλα σημεία της διαφήμισης, ο τρόπος με τον οποίο τα γυναικεία μοντέλα ποζάρονταν ή εμφανίζονταν να αλληλεπιδρούν με το άτομο που ήταν ντυμένο ως η εκδοχή του προϊόντος σε φυσικό μέγεθος ήταν σεξουαλικό υπονούμενο.
Αν και δεν θεώρησαν ότι η διαφήμιση υπονοούσε ότι η κατανάλωση του προϊόντος θα έκανε τον πότη πιο ελκυστικό, θεώρησαν ότι ήταν ένας ανεύθυνος τρόπος με τον οποίο απεικονίζονται γυναίκες. Η Επιτροπή δεν θεώρησε ότι είχαν ληφθεί υπόψη οι ευαισθησίες του κοινού σχετικά με την αγένεια και τα σεξουαλικά υπονοούμενα στις επικοινωνίες μάρκετινγκ και, ως εκ τούτου, θεώρησε ότι η διαφήμιση παραβίαζε τον Κώδικα στις ενότητες 3.03 και 9.05(γ).
Η ASAI απαίτησε να μην ξαναεμφανιστεί η διαφήμιση στην τρέχουσα μορφή της.