Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
18.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τι συμβαίνει όταν μια επιχείρηση τροφίμων ή εστίασης γίνει viral στα social; Μάθε πριν το επιδιώξεις!

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΤι συμβαίνει όταν μια επιχείρηση τροφίμων ή εστίασης γίνει viral στα social; Μάθε πριν το επιδιώξεις!
spot_img

Το TikTok για κάποιους θεωρείται ως το νέο σύστημα βαθμολόγησης με αστέρια Michelin


Στο TikTok και το Instagram, κάποια εστιατόρια και καφετέριες γίνονται viral. Γιατί όμως ορισμένοι ιδιοκτήτες ισχυρίζονται ότι αυτή η στιγμιαία φήμη μπορεί να γίνει… βαρίδι; Και αλήθεια… έχει διάρκεια;

Στην εποχή του TikTok, το virality μπορεί να εκτοξεύσει τη δημοτικότητα μιας επιχείρησης στα ύψη μέσα σε μια νύχτα. Η διαφημιστική εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει τη δύναμη να προκαλέσει αύξηση των πωλήσεων για μια επιχείρηση αλλά, την ίδια στιγμή, τη θέτει στόχο κριτικής. Από εκεί και πέρα όλα θα πρέπει να λειτουργούν άψογα καθώς και το παραμικρό λάθος, θα δώσει τροφή για σχόλια που μπορούν να οδηγήσουν σε αχαρτογράφητα νερά.

Η Hannah Norris, ιδρύτρια του πρακτορείου δημοσίων σχέσεων εστιατορίων Nourish, υποστηρίζει ότι η διατήρηση της δυναμικής μετά τη διαφημιστική εκστρατεία είναι συχνά το πιο δύσκολο κομμάτι. «Από τη στιγμή που ο πελάτης θα κάτσει το τραπέζι, πρέπει να του προσφέρεις μια αξέχαστη, θετική εμπειρία, διαφορετικά πας χαμένος! θα πρέπει να συντηρήσεις τη φήμη σου συνεχίζοντας αέναα να την «ταΐζεις» και να επενδύεις σε αυτή συναισθηματικά και οικονομικά, αλλιώς θα «πεθάνει».

Η Isabel Burke, διευθύντρια δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στο Nineteen Agency με έδρα το Λίβερπουλ, ενθαρρύνει τους πελάτες της να αποφεύγουν τις κοινωνικές τάσεις. «Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πλέον πιο ενημερωμένοι και καταλαβαίνουν ότι τους πωλούν συνεχώς. Δεν θέλουν αυτού του είδους την απελπισία για virality. Το να κάνετε ένα κόλπο μπορεί να σας φέρει μερικές προβολές και σχόλια για μερικές εβδομάδες, αλλά αυτό μεταφράζεται απαραίτητα σε πωλήσεις;»

Το TikTok μπορεί για κάποιους να θεωρείται ως το νέο σύστημα βαθμολόγησης με αστέρια Michelin αλλά όποιος γνωρίζει πραγματικά από επιχειρήσεις αντιλαμβάνεται ότι η πραγματική πρόκληση είναι το προϊόν, οι άνθρωποι που εξυπηρετεί και οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτήν. Χωρίς αυτά τα συστατικά δεν έχεις παρά μια διαφημιστική εκστρατεία!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο