Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου, 2024
14.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ εκπροσώπησε δυναμικά το ελληνικό κοτόπουλο στη SIAL PARIS 2024

ΑρχικήΝέαΔελτία ΤύπουΗ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ εκπροσώπησε δυναμικά το ελληνικό κοτόπουλο στη SIAL PARIS 2024
spot_img

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με μεγάλο αριθμό διεθνών επισκεπτών και πολύ θετικά σχόλια για τη γεύση και την ποιότητα των προϊόντων της, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Αγγελάκης ΑΕ στην έκθεση SIAL Paris 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 19 μέχρι τις 23 Οκτωβρίου, στο Παρίσι.

Η φετινή έκθεση γιόρτασε 60 χρόνια παγκόσμιας καινοτομίας και αριστείας στον κλάδο των τροφίμων και σημείωσε ρεκόρ συμμετοχών, φιλοξενώντας πάνω από 7.500 εκθέτες και 285.000 επισκέπτες από περίπου 130 χώρες. Το περίπτερο της Αγγελάκης αποτέλεσε για άλλη μια χρονιά σημείο συνάντησης και εποικοδομητικών συζητήσεων για επισκέπτες από 20 χώρες του κόσμου και κυρίως από την Κεντρική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία, αγορές που αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για το εξαγωγικό πλάνο της εταιρείας.

Η καινοτόμα και πολυβραβευμένη σειρά προϊόντων Ελαιοπουλάκι®  – OliVchicken® κέντρισε για ακόμη μια φορά το ενδιαφέρον των επισκεπτών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία, μέσα από γευστικές δοκιμές, να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι την ιδιαίτερη γεύση, την πλούσια διατροφική αξία και τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων.

Με την παρουσία της στην έκθεση, η Αγγελάκης είχε διττό στόχο: να ενισχύσει την εξωστρέφεια της στην παγκόσμια αγορά των τροφίμων και παράλληλα να αναπτύξει νέες επαφές με υφιστάμενους και δυνητικούς συνεργάτες, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της σε περισσότερες αγορές.

Η Εμπορική Διευθύντρια της Αγγελάκης ΑΕ, Έλενα Καραγιάννη, σχολίασε «Η SIAL PARIS προωθεί την καινοτομία και τη διαφοροποίηση, συγκεντρώνοντας τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στον χώρο των τροφίμων. Η φετινή συμμετοχή μας στην έκθεση, για τρίτη διαδοχική φορά, αποτελεί συνέχεια της επιτυχημένης παρουσίας μας στην Anuga, τη Gulfood και τη Food Expo, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής μας για την επέκταση του γεωγραφικού μας αποτυπώματος, υπηρετώντας πιστά το όραμά μας: να προσφέρουμε βιώσιμα, νόστιμα και θρεπτικά προϊόντα κοτόπουλου, συμβάλλοντας, κι εμείς από την πλευρά μας, στη βελτίωση της υγείας και της ευεξίας των ανθρώπων σε όλον τον κόσμο. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις επαφές που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης και περήφανοι που η ασύγκριτη γεύση των προϊόντων μας αναγνωρίστηκε για άλλη μια φορά από το διεθνές κοινό.».

Λίγα λόγια για την Αγγελάκης Α.Ε.

Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ έχει συμπληρώσει 60 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον κλάδο της πτηνοτροφίας, παραμένοντας πιστή στις ίδιες αξίες και αρχές που είχαν ο Νικόλαος και η Παναγιώτα Αγγελάκη όταν δημιούργησαν, το 1962, μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στη Χαλκίδα. Σήμερα, με αφοσίωση, μεράκι και συνέπεια, η επιχείρηση αυτή έχει εξελιχθεί σε μια καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής κοτόπουλου, με έδρα τον Πούρνο Ευβοίας, που προσφέρει άμεσα πάνω από 200 θέσεις εργασίας και έμμεσα εκατοντάδες ακόμη θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, αποτελώντας έναν σταθερό πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής και εθνικής οικονομίας.

Συνεχιστές της φιλοσοφίας και της οικογενειακής παράδοσης της επιχείρησης, εδώ και 20 χρόνια, είναι ο Θάνος και ο Ταξιάρχης Αγγελάκης, η δεύτερη γενιά της οικογένειας. Σταθερή επιδίωξη όλα αυτά τα χρόνια είναι η ανάπτυξη και δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες. Παράλληλα, μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ είναι η αειφόρος ανάπτυξη, με στόχο να καταφέρει να γίνει, σε βάθος δεκαετίας, μια ανθρακικά ουδέτερη πτηνοτροφική εταιρεία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Θάνος Αγγελάκης, μένει σταθερός στο όραμά του: η ποιότητα να μην θυσιάζεται ποτέ στον βωμό της ποσότητας, με τα προϊόντα της εταιρείας να παραμένουν κορυφαία σε γεύση και διατροφική αξία και να μη θυμίζουν σε τίποτα τυποποιημένα προϊόντα χωρίς φαντασία.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο