Η εταιρεία marketing ψηφιακών εμπειριών Appetite Creative έχει κυκλοφορήσει τα αποτελέσματα από την πρώτη της έρευνα σε εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου πάνω στις συνδεδεμένες συσκευασίες. Με πάνω από τους μισούς (54%) των ερωτηθέντων να ισχυρίζονται ότι έχουν ήδη ενσωματώσει τέτοιες συνδεδεμένες εμπειρίες στα σχέδια μάρκετινγκ και το 85% να είναι βέβαιοι ότι θα γίνουν όλο και πιο σημαντικοί για τη βιομηχανία συσκευασίας τους επόμενους 12 μήνες και μετά.
Τα δύο τρίτα (59%) των ερωτηθέντων προσπαθούν να αυξήσουν τις συνολικές επενδύσεις στις δαπάνες ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022, με το 40% να σχεδιάζει να αυξήσει αυτή τη δαπάνη έως και 15 χιλιάδες λίρες(17.937€). Το ένα τέταρτο (26%) εξετάζουν την αύξηση της ετήσιας δαπάνης περίπου κατά 30.000 λίρες (περίπου 35.874€). Πάνω από τους μισούς (53%) έχουν δαπανήσει λιγότερο από £15k σε συνδεδεμένες εμπειρίες συσκευασίας μέχρι σήμερα.
Με το 41% των ερωτηθέντων να σχεδιάζουν μια νέα εκστρατεία συνδεδεμένης συσκευασίας φέτος, πάνω από το ήμισυ (56%) θα διερευνούσαν μια τέτοια επιλογή που να στηρίζεται σε χριστουγεννιάτικο θέμα για την καμπάνια τους κατά την εορταστική περίοδο. Το 80% δήλωσε ότι η συνδεδεμένη συσκευασία είναι ένας ελκυστικός τρόπος για να βοηθήσει στη βελτίωση των διαπιστευτηρίων βιωσιμότητας της εταιρείας τους.
Η αξία των συνδεδεμένων συσκευασιών περιλάμβανε την ευκαιρία για συλλογή δεδομένων συμβατών με τον GDPR δεδομένων (30%), τη βοήθεια στην ενημέρωση για τα προϊόντα ή/και τις αποφάσεις μάρκετινγκ (41%), την παροχή της ευκαιρίας στα brands να έχουν άμεση αλληλεπίδραση με τους πελάτες (47%), να βοηθήσουν στην εκπαίδευση των πελατών, να μοιραστούν ενημερώσεις και πληροφορίες (44%), και να προσφέρει έναν βιώσιμο τρόπο σύνδεσης και εκπαίδευσης των πελατών (49%).
Οι λόγοι για τους οποίους οι ερωτηθέντες ήταν βέβαιοι για την αυξανόμενη σημασία των συνδεδεμένων συσκευασιών με τη βιομηχανία συσκευασίας περιλάμβαναν τα πολύτιμα δεδομένα και τις διαθέσιμες πληροφορίες (42%), το ένα τέταρτο (25%) είχαν την άποψη ότι ενθαρρύνει την αφοσίωση των πελατών, και το 56% έχει την άποψη πως είναι ένας βιώσιμος τρόπος να επικοινωνήσουν και να εκπαιδεύσουν τους καταναλωτές. Με το 58% των ερωτηθέντων να είναι βέβαιοι ότι θα γίνει ο κύριος δρόμος για την άμεση επικοινωνία με τους πελάτες.
«Είναι σαφές ότι οι συνδεδεμένες εμπειρίες συσκευασίας έχουν φτάσει σε ένα σημείο καμπής και γίνονται όλο και πιο σημαντικό μέρος του μίγματος μάρκετινγκ για τα brands και τους παραγωγούς συσκευασίας», δήλωσε η Jenny Stanley, διευθύνουσα σύμβουλος της Appetite Creative στο Food and Drink Technology. “Ως ένας αποτελεσματικός και οικονομικά αποδοτικός τρόπος συλλογής δεδομένων, ανάπτυξης προϊόντων και άμεσης επικοινωνίας με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο, καθώς και ένας απλός τρόπος βελτίωσης των διαπιστευτηρίων βιωσιμότητας, η συνδεδεμένη συσκευασία δεν ήταν ποτέ τόσο πολύτιμη και σε τόσο μεγάλη ζήτηση”.