Έρευνα της Deloitte καταγράφει τις σημαντικότερες προϋποθέσεις που πρέπει να έχει, σύμφωνα με τους καταναλωτές βάσει των αναγκών που προέκυψαν από την πανδημία, κάθε εστιατόριο.
Ο κόσμος αλλάζει συνεχώς. Αυτή είναι η μόνη βεβαιότητα σε αυτή τη ζωή. Και μαζί του αλλάζουν και οι προτιμήσεις των καταναλωτών. Πράγματα που κάποτε θεωρούνταν ως σταθερές του τι αποζητούν οι πελάτες στην εμπειρία τους σε ένα κατάστημα εστίασης, αλλάζουν πια με την πανδημία. Πλέον οι καταναλωτές αξιολογούν περισσότερο την ευκολία, την ψηφιακή προσαρμογή και την ασφάλεια σε ένα εστιατόριο, αναφέρει η μελέτη της Deloitte για το 2020 σε περίπου 1000 καταναλωτές.
Ενώ πράγματι η εξέλιξη της τεχνολογίας έκανε την προσαρμογή στις αυξανόμενες «ψηφιακές» ανάγκες των ανθρώπων, η ασφάλεια ήταν κάτι που ήθελε κάπως μεγαλύτερη προσαρμογή. Αναφερόμαστε, κυρίως, στην υγιεινή και την προστασία από τον COVID-19, ο οποίος μας σύστησε σε αρκετές συνήθειες που ήρθαν για να μείνουν, όπως η συχνή απολύμανση των χεριών. Με αφορμή, λοιπόν, αυτή την δυσοίωνη κατάσταση της πανδημίας, η έρευνα επικεντρώθηκε στις καταναλωτικές ανάγκες και συμπεριφορές τόσο πριν όσο και μετά την εμφάνιση του COVID-19. Πραγματοποιήθηκαν, επίσης, συνεντεύξεις με προσωπικό και ιδιοκτήτες εστιατορίων, προκειμένου να αποτυπωθεί το ποσοστό προσαρμογής τους στις νέες απαιτήσεις.
Με βάση αυτήν την έρευνα, οι 3 βασικές τάσεις που αναφέρθηκαν και προηγουμένως είναι η ευκολία, οι ψηφιακές παροχές και η ασφάλεια από τον COVID-19. Aς αναλύσουμε, λοιπόν, την καθεμία ξεχωριστά. Με την έννοια ευκολία, συνεπάγεται η προσαρμογή σε μιας επιχείρησης στη μεταφορά, την παράδοση, αλλά και στο δείπνο εντός του χώρου. Αυτό μπορεί να σημαίνει από ενίσχυση των παροχών ντελίβερι για ταχύτερη εξυπηρέτηση μέχρι και παροχές drive thru.
Συνεχίζοντας στον τομέα των ψηφιακών παροχών, οι καταναλωτές εκτιμούν τη χρήση τελευταίας τεχνολογίας από τα εστιατόρια. Για παράδειγμα, το 57% των καταναλωτών προτιμά τις παραγγελίες μέσα από κάποια εφαρμογή, ενώ το 81% προτιμά να παραγγέλνει μέσω ενός συστήματος φωνητικών εντολών όταν επισκέπτεται ένα drive thru κατάστημα.
Επιπλέον, η ασφάλεια και η υγιεινή, ειδικά με την πανδημία έχουν ενισχυθεί ως καταναλωτικές απαιτήσεις. Αυτό φαίνεται από το ποσοστό 57% που επιλέγει ανέπαφη παράδοση των παραγγελιών του τουλάχιστον τις μισές φορές, αλλά και από το 33% που θα επισκεφθεί ξανά ένα εστιατόριο αν είναι καθαρό.
Όλες αυτές οι προτιμήσεις είναι παράγοντες που θα διαμορφώσουν τα «εστιατόρια του μέλλοντος», ίσως πιο σύντομα από ότι νομίζαμε. Οπότε, καλώς ή κακώς, οι επιχειρήσεις χρειάζεται να προσαρμοστούν σε όσο το δυνατόν περισσότερες από αυτές τις ανάγκες προκειμένου να διατηρήσουν την πελατεία τους.