Περίπου το ένα τρίτο (33%) των εκροών ενός εστιατορίου πηγαίνει για την πληρωμή του κόστους ενέργειας.
Το ένα τρίτο (33%) των εξόδων ενός εστιατορίου πηγαίνει στην πληρωμή των λογαριασμών ενέργειας στη Βρετανία σύμφωνα με έρευνα του Uswitch for Business.
Στην έρευνα που έγινε στις αρχές Φεβρουαρίου συμμετείχαν 100 ιδιοκτήτες και υπεύθυνοι εστιατορίων.
Σύμφωνα με το thedrinksbusiness στο ερώτημα για την μεγαλύτερη ανησυχία οι συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν πως στην κορυφή της λίστας (63%) βρίσκονται οι λογαριασμοί ρεύματος ξεπερνώντας την ανησυχία για το κόστος ενοικίου (30%), τη διατήρησης πελατών (27%) και το κόστος πρώτων υλών (26%).
Τώρα για το πώς αντιμετωπίζουν τα υψηλά κόστη, ένα στα πέντε εστιατόρια (20%) αύξησε τις τιμές, το 16% έκανε περικοπές στην ποικιλία του μενού, το 13% μείωσε το μέγεθος στις μερίδες και το 14% ενέταξε στο μενού πιο αποδοτικά (που χρειάζονται μειωμένη κατανάλωση ενέργειας) πιάτα.
Επίσης τρεις στους δέκα λειτουργούν πλέον το πλυντήριο πιάτων μόνο όταν είναι γεμάτο και ορισμένοι έχουν καταφύγει στο να κλείνουν το εστιατόριο κάποιες ημέρες της εβδομάδας (22%).