Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ποια λάθη κάνουν οι επωνυμίες τροφίμων και ποτών στη μετάβασή τους στο λιανικό εμπόριο;

ΑρχικήΝέαΠοια λάθη κάνουν οι επωνυμίες τροφίμων και ποτών στη μετάβασή τους στο λιανικό εμπόριο;
spot_img

5 πράγματα που πρέπει να προσέξει μια μικρή λιανική επιχείρηση όταν μεταβαίνει στο μαζικό λιανικό εμπόριο.

Πολλές από τις εταιρείες τροφίμων και ποτών, εάν πετύχουν στην πρώτη φάση του λανσαρίσματος των προϊόντων τους, κάνουν μετέπειτα το επόμενο βήμα, που είναι η είσοδος στο λιανικό εμπόριο.

Ενώ η ευρεία λιανική διάθεση των προϊόντων προσφέρει περισσότερο καταναλωτικό κοινό και δυνητικά περισσότερες πωλήσεις, υπάρχουν ορισμένα κοινά λάθη που κάνουν όλες οι εταιρείες ενώ πραγματοποιούν αυτό το βήμα. Παρακάτω θα δούμε ορισμένα από αυτά.

Δεν προσαρμόζουν τη συσκευασία ανάλογα

Σύμφωνα με μια έρευνα καταναλωτών στις ΗΠΑ, επειδή η συσκευασία αποτελεί την πρώτη επαφή με το προϊόν, ο μέσος καταναλωτής χρειάζεται μόνο 7 δευτερόλεπτα για να αποφασίσει, ενώ παράλληλα το 72% των καταναλωτών θεωρεί την εμφάνιση πολύ σημαντική. Για αυτό οι εταιρείες που απευθύνονται σε μαζικό κοινό και δεν προετοιμάζουν αντίστοιχα τη συσκευασία τους μπορεί να βιώσουν μεγάλες απώλειες και πτώσεις στις πωλήσεις τους.

Δεν επιλέγουν τους σωστούς παρόχους logistics

Mιλώντας στο Food Dive o  Dipti Desai, ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Crstl , μιας πλατφόρμας EDI, τόνισε τη σημασία που έχουν οι καλοί συνεργάτες ειδικά στην κατηγορία των logistics, καθώς μια λάθος επιλογή μπορεί να στοιχίσει ολόκληρη την πορεία της επιχείρησης.

Πέρα από τον κατάλληλο και επαρκή χώρο αποθήκευση, μια εταιρεία logistics πρέπει να διαθέτει τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Καλή εξυπηρέτηση πελατών/φήμη
  • Συστήματα ασφαλείας σε ισχύ για την προστασία των δεδομένων και των πόρων σας
  • Επεκτασιμότητα
  • Συμβατή τεχνολογία

Μη κατανόηση των απαιτήσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας

Εάν οι έμποροι λιανικής δεν κατανοούν τις απαιτήσεις που χρειάζεται η εφοδιαστική αλυσίδα είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα αποτύχουν. Ειδικά στην αρχή πρέπει να έχουν πολύ “σφιχτή” και προσηλωμένη λειτουργία σε τομείς που αφορούν από το κατάλληλο μέγεθος της συσκευασίας, λεπτομερείς και οδηγίες για την εκτύπωση ετικετών αποστολής, οδηγίες για το χρονοδιάγραμμα των αποστολών και πολλά άλλα. Μάλιστα, οι μεγάλες εταιρείες λιανικής τείνουν να τιμωρούν με πρόστιμα τις εταιρείες που δεν τηρούν τα χρονικά περιθώρια εκπλήρωσης των υποχρεώσεών τους ως προς αυτές.

Απουσία κατανόησης μάρκετινγκ και κόστους

Η τιμολόγηση και το μάρκετινγκ διαφέρουν μετά την είσοδο στο λιανικό εμπόριο. Για αυτό οι μάρκες πρέπει να καταλάβουν ότι η εισαγωγή ενός μεσάζοντα – του λιανοπωλητή – προσθέτει ένα άλλο επίπεδο κόστους, μιας και το προϊόν πια περνάει από τη μικρή τους επιχείρηση σε μια ολόκληρη αλυσίδα εφοδιασμού, η οποία περιλαμβάνει χονδρεμπόρους, διανομείς και τα logistics, τα οποία αυτομάτως ανεβάζουν κατά πολύ τα έξοδα.

Αποτυχία στρατηγικής προσέγγισης των logistics

“Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι επωνυμίες CPG σήμερα όσον αφορά την αποστολή σε τοποθεσίες λιανικής είναι η άποψή τους για τα logistics στο σύνολό τους”, δήλωσε ο Andrew Lynch, Πρόεδρος της Zipline Logistics  στο Food Dive.

Oι επιχειρήσεις δεν συνειδητοποιούν την εξοικονόμηση κόστους και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που διαθέτει η επωνυμία τους όταν προσεγγίζουν στρατηγικά τα logistics, με αποτέλεσμα χαμένες ευκαιρίες, κέρδη και κακές σχέσεις με τα καταστήματα λιανικής.

Ο Lynch είπε στο Food Dive ότι η Vita Coco πέτυχε στο συγκεκριμένο τομέα και έκλεισε τη συνεργασία με την Coca Cola επειδή παρήγαγε premium προϊόν και κατάφερε να το κυκλοφορεί πάντα στα ράφια εγκαίρως. Ως αποτέλεσμα, δημιούργησαν ένα εμπορικό σήμα πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο