Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
21.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Στο πλευρό των εκδηλώσεων Pride μεγάλες εταιρείες, όπως η Anheuser-Busch, παρά τις ρατσιστικές αντιδράσεις

ΑρχικήΝέαΣτο πλευρό των εκδηλώσεων Pride μεγάλες εταιρείες, όπως η Anheuser-Busch, παρά τις ρατσιστικές αντιδράσεις
spot_img

Εξακολουθούν να στηρίζουν τις εκδηλώσεις του μήνα υπερηφάνειας -Pride- μεγάλες εταιρείες, όπως η Anheuser- Busch και η Pepsi.

Μεγάλες εταιρείες τροφίμων και ποτών- και όχι μόνο- εξακολουθούν να στηρίζουν τις εκδηλώσεις του μήνα υπερηφάνειας –Pride– αψηφώντας τις ρατσιστικές αντιδράσεις ενάντια στην κίνησή τους, όπως στην περίπτωση της Bud Light.

O Ioύνιος είναι γνωστός ως ο μήνας υπερηφάνειας για την LGBTQIA+ (ΛΟΑΤΚΙ+) κοινότητα, η οποία διοργανώνει εκδηλώσεις και πορείες σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να ευαισθητοποιήσει για τα ζητήματα που αντιμετωπίζει και να διεκδικήσει θεμελιώδη και ισότιμα με τους straight δικαιώματα.

Στις ΗΠΑ, πολλοί από τους χορηγούς Pride που στήριζαν ανέκαθεν το θεσμό παραμένουν υποστηρικτές, με την Target μάλιστα να αποτελεί πλατινένιο χορηγό του NYC Pride- που απαιτεί πάνω από 170.000 ευρώ χορηγία- και η Anheuser-Busch στηρίζει τις εκδηλώσεις στο Σικάγο, το Σαν Φρανσίσκο, τη Charlotte και άλλες περιοχές. Στη λίστα των εταιρειών που χρηματοδοτούν τις διοργανώσεις ανήκουν η PepsiCo  και η Starbucks.

Φαίνεται, επίσης, ότι ο θεσμός ενδιαφέρει όλο και περισσότερες εταιρείες, αφού η InterPride, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερους από 375 οργανισμούς Pride παγκοσμίως, δήλωσε στο Fortune ότι τα έσοδα από τις χορηγίες τους αυξήθηκαν κατά 20% ή περισσότερο φέτος.

Η αγοραστική δύναμη της LGBTQ+ κοινότητας μόνο στις ΗΠΑ ανέρχεται στα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με μια έκθεση του 2019 από την LGBT Capital, μια εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, οπότε, όπως γίνεται κατανοητό, είναι αρκετά σημαντική για να αγνοηθεί από τις εταιρείες. Άλλωστε, σύμφωνα με δηλώσεις του Allen Adamson, συνιδρυτής και διευθύνων συνεργάτης της εταιρείας μάρκετινγκ Metaforce, στο Fortune, για κάθε έναν πελάτη που αντιτίθεται στα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και θα μποϊκοτάρει ένα προϊόν υπάρχουν άλλοι 10 που θα το αγοράσουν.

Ποιοι πολεμούν τις εταιρείες που στηρίζουν το Pride

Παρά το γεγονός ότι δήλωσαν ρητά την επιμονή στη στήριξή τους στις εκδηλώσεις Pride, ορισμένοι χορηγοί έχουν επανειλημμένα δεχτεί πυρά από πιο συντηρητικούς καταναλωτές για αυτή τους τη στάση, συμπεριλαμβανομένων των Target , PepsiCo και  Bud Light.

Η πλειονότητα των αρνητικών αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με το Pride φέτος επιτίθεται σε εταιρείες επειδή προσπαθούν να περάσουν «λάθος» σεξουαλικά πρότυπα στα παιδιά, λέει η RILA Global Consulting, η οποία παρακολουθεί περισσότερους από 100 εκατομμύρια ιστότοπους και σελίδες κοινωνικής δικτύωσης την ημέρα, αναφέρει το Fortune.

 Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι πως οι αναρτήσεις που ζητούσαν μποϊκοτάζ σε εταιρείες υποστηρίκτριες του μήνα υπερηφάνειας φέτος στις ΗΠΑ ήταν πάνω από 15.000, σε σύγκριση με πέρσι τον Μάιο που ήταν περίπου 400.

Η αντίδραση έρχεται εν μέσω μιας τεταμένης (από τους πιο συντηρητικούς) συζήτησης για τα  δικαιώματα των τρανς ατόμων, για τα οποία τουλάχιστον 17 πολιτείες έχουν θεσπίσει νόμους που επιβάλλουν περιορισμούς ή απαγορεύουν την οποιαδήποτε πρόσβαση ιατρικής φροντίδας που αφορά στο φύλο σε ανήλικα άτομα.

Επίσης, ας μην ξεχνάμε πως από τον Απρίλιο η Anheuser- Busch- η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο με πάνω από 100 μάρκες- δέχτηκε πλήθος αρνητικών αντιδράσεων που αφορούσαν στη συνεργασία με την trans influencer, Dylan Mulvaney για την μάρκα Bud Light. Μάλιστα, πολλοί καταναλωτές έδειξαν το μένος τους με πολλούς τρόπους στα social media, συμπεριλαμβανομένων εκκλήσεων για μποϊκοτάζ σε όλες τις μάρκες της εταιρείας, ενώ ακολούθησε λίγο αργότερα και μια βομβιστική επίθεση στο εργοστάσιο της Budweiser. H κάποτε δημοφιλέστερη μπύρα στον κόσμο (Bud Light) είδε μια κατακόρυφη πτώση των μετοχών της κατά 26% τον Μάιο, ενώ ένα ντόμινο παραιτήσεων στελεχών της εταιρείας ακολούθησε.

Kαι οι μετοχές της Target έχουν υποχωρήσει κατά 20% από τα μέσα Μαΐου, που αντιστοιχεί σε απώλεια 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε χρηματιστηριακή αξία, εν μέρει επειδή υποστηρίζει το pride.

Αντιδρά και η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Ορισμένοι θεσμοί, όπως το San Diego Pride, ανησυχούν ότι ορισμένες εταιρείες θα αποχωρήσουν από τους εορτασμούς, λόγω φόβου να στοχοποιηθούν σε επόμενο μποϊκοτάζ, αλλά προειδοποιούν πως και η LGBTQIA+ κοινότητα παρακολουθεί στενά τις κινήσεις τους και μπορεί να αντιδράσει με τη σειρά της αν αποσύρουν τη στήριξή τους.

«Στο τέλος, τα ανθρώπινα δικαιώματα θα νικήσουν», δήλωσε η Suzanne Ford, η εκτελεστική διευθύντρια του San Francisco Pride. «Ακόμα κι αν (το Pride) δεν είναι δημοφιλές σε ένα τμήμα της χώρας, αυτό είναι το σωστό».

Ορισμένες οργανώσεις Pride είχαν ήδη αποστασιοποιηθεί από την μπύρα Bud Light επειδή θεώρησαν ότι δεν έκανε αρκετά για να υποστηρίξει την κοινότητα LGBTQΙΑ+.

Πλέον θέση έχουν πάρει και τα γκέι μπαρ στο Ιλινόις των ΗΠΑ, τα οποία μποϊκοτάρουν την Bud Light, επειδή δεν υποστήριξε την συνεργασία της με την Mulvaney.

Συγκεκριμένα, ο όμιλος 2Bears Tavern Group, που διαθέτει τέσσερα «LGBTQIA+ καταστήματα» στο Σικάγο ανακοίνωσε στις αρχές του προηγούμενου μήνα ότι μποϊκοτάρουν όλα τα προϊόντα της Anheuser-Busch, ως αποτέλεσμα των ενεργειών και δηλώσεων της ζυθοποιίας κατά των τρανσέξουαλ. Μάλιστα, ο όμιλος ανέφερε πως μένει πιστός στις αξίες του, που περιλαμβάνουν την ανυπαρξία τρανσφοβίας και ομοφοβίας.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο Fortune, το San Francisco Pride, συνεχίζει να υποστηρίζει τη Bud Light, αλλά προετοιμάζεται για αντιδράσεις από τους παρευρισκόμενους που πιστεύουν ότι η επωνυμία θα έπρεπε να είχε σταθεί υπέρ της συνεργασίας της με τη διεμφυλική influencer.

 Άλλωστε, η Anheuser-Busch στήριζε και εξακολουθεί να στηρίζει το θεσμό, ενώ παράλληλα αύξησε τη δωρεά της στο San Francisco Pride φέτος.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο