Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024
20.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο εν μέσω πυρών – Τώρα την μποϊκοτάρουν και τα gay bar! Παρέμβαση Τραμπ

ΑρχικήΝέαΗ μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο εν μέσω πυρών - Τώρα την μποϊκοτάρουν και τα gay bar! Παρέμβαση Τραμπ
spot_img

Διπλό μποϊκοτάζ από δύο αντίπαλες πολιτικά και κοινωνικά ομάδες αντιμετωπίζει η Bud Light, με αφορμή τη συνεργασία της με τη trans influenser.

Nέο μποϊκοτάζ αντιμετωπίζει η Anheuser-Busch και η επωνυμία της, Bud Light, αυτή τη φορά από την LGBTQIA+ κοινότητα, επειδή δεν στήριξε τη συνεργασία της με την trans influencer Dylan Mulvaney.

O τελευταίος μήνας ήταν γεμάτος αντιδράσεις απέναντι στην Anheuser- Busch- τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο με πάνω από 100 μάρκες, η οποία στις αρχές του Απριλίου έστειλε δώρο στην trans influencer, Dylan Mulvaney, μερικά κουτάκια μπύρας Bud Light με τον εαυτό της, προς τιμήν του εορτασμού του ενός χρόνου από τη μετάβασή της από άνδρα σε γυναίκα.

Η κίνηση συνοδεύτηκε από ένα giveaway, στο οποίο οι εκατομμύρια ακόλουθοι της influencer θα είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν 15.000 ευρώ, προμηνύοντας μια συνεργασία μαζί της.

Όπως θα γνωρίζετε μέχρι τώρα, η κίνηση οδήγησε σε πολλές ενδείξεις μίσους, όπως με βομβιστική επίθεση στο εργοστάσιο της Budweiser, επίσης ιδιοκτησίας της Anheuser-Busch, καθώς και με διάφορα βίντεο στα οποία ανακοινώνουν το μποϊκοτάζ τους στη μπύρα και το μίσος τους ή συνθλίβουν κουτάκια Bud-Light.

Με τη σειρά του αυτό το κύμα μίσους οδήγησε σε πτώση των πωλήσεων Bud Light κατά 26%, πρωτοφανή νούμερα για την πιο δημοφιλή μπύρα του κόσμου, καθώς και κάθοδο στις μετοχές της. Eπιπλέον, 2 στελέχη της εταιρείας έχουν αποχωρήσει, συμπεριλαμβανομένης της υπεύθυνης μάρκετινγκ. Για αυτό και η εταιρεία αναγκάστηκε να αποκηρύξει τη συνεργασία με την trans influencer και ένα ξεκαθαρίσει πως τα κουτάκια με την Mulvaney δεν προορίζονταν ποτέ για κυκλοφορία στο κοινό, αλλά ήταν ένα δώρο σε αυτήν και όχι μέρος της καμπάνιας.

Όλη αυτή η διαμάχη έχει οδηγήσει σε μια αναμέτρηση μεταξύ των συντηρητικών Ρεπουμπλικανών και των πιο προοδευτικών Δημοκρατικών, οι οποίοι είναι αντίθετοι ως προς όλα τα δικαιώματα των μελών της LGBTQIA+ κοινότητας και των trans (διεμφυλικών) ανθρώπων.

Μετά την αντίδραση στη συνεργασία των τρανς, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bud Light, Brendan Whitworth, εξέδωσε μια δήλωση, η οποία παρατίθεται στον ιστότοπο The Blaze. «Ποτέ δεν είχαμε σκοπό να γίνουμε μέρος μιας συζήτησης που διχάζει τους ανθρώπους. Σκοπός μας είναι να φέρνουμε τους ανθρώπους κοντά για μια μπύρα».

Αλλά αυτή η δήλωση προκάλεσε περισσότερες αντιδράσεις και από τις 2 πλευρές.

Πλέον θέση έχουν πάρει και τα γκέι μπαρ στο Ιλινόις των ΗΠΑ, τα οποία μποϊκοτάρουν την Bud Light, επειδή δεν υποστηρίζουν αρκετά τον Mulvaney.

Συγκεκριμένα, ο όμιλος 2Bears Tavern Group, που διαθέτει τέσσερα «LGBTQIA+ καταστήματα» στο Σικάγο ανακοίνωσε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας ότι μποϊκοτάρουν όλα τα προϊόντα της Anheuser-Busch, ως αποτέλεσμα των ενεργειών και δηλώσεων της ζυθοποιίας κατά των τρανσέξουαλ. Μάλιστα, ο όμιλος ανέφερε πως μένει πιστός στις αξίες του, που περιλαμβάνουν την ανυπαρξία τρανσφοβίας και ομοφοβίας.

Εν τω μεταξύ σχόλιο για το ζήτημα της Bud Light έκανε και ο Donald Trump, πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ και γνωστός για τις συντηρητικές ιδέες του. «Ήρθε η ώρα να νικήσουμε τη Ριζοσπαστική Αριστερά στο δικό τους παιχνίδι. Τα χρήματα μιλούν – η Anheuser-Busch το καταλαβαίνει τώρα», είπε στο Truth Social, επικαλούμενος ένα βιβλίο  του Wayne Allyn Root.

Η Anheuser-Busch φέρεται να έχει διακόψει προς το παρόν την επικοινωνία με το τρίτο διαφημιστικό πρακτορείο που εμπλέκεται στη συνεργασία με τη Mulvaney.

Ωστόσο ακριβώς αυτή η αντίδραση της κοινότητας LGBTQIA+ επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό ότι μάλλον η Abheuser-Busch έπρεπε να υποστηρίξει τη συνεργασία της με την Dylan Mulvaney, προκειμένου μακροπρόθεσμα να διατηρήσει το προφίλ συμπεριληπτικότητας και αποδοχής στη διαφορετικότητα που ως γνωστόν η κοινωνία και οι καταναλωτές επιθυμούν από τις εταιρείες τους.

Άλλωστε, εδώ και περίπου 4 χρόνια η Bud Light λάνσαρε μπουκάλια μπύρας στα χρώματα του ουράνιου τόξου προς τιμήν του Pride Month (Μήνας Υπερηφάνιας) και της LGBTQIA+ κοινότητας, κίνηση που είχε σχολιαστεί θετικά από τα ΜΜΕ. Aν και πάλι αντιμετώπισε ορισμένες εχθρικές συμπεριφορές, η καμπάνια, σε συνεργασία με την GLAAD (formerly the Gay & Lesbian Alliance Against Defamation) συνεχίστηκε και τις επόμενες χρονιές.

Είναι σύνηθες για τις εταιρίες να αποδέχονται αυτό που κάποτε θεωρούταν διαφορετικό επιλεκτικά, ανάλογα το που τους συμφέρει, ωστόσο με αυτή της τη στάση απέναντι στην Μulvaney, η Αnheuser-Busch έδειξε τον πραγματικό της χαρακτήρα και πως πράγματι «τα χρήματα μιλούν» για αυτήν. Παρόλα αυτά, τα άτομα που ανήκουν στην LGBTQIA+ κοινότητα των ΗΠΑ έχουν εκτιμώμενη ετήσια αγοραστική δύναμη 1,1 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με μια έκθεση του 2019 από την LGBT Capital, μια εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, τα αποτελέσματα της οποίας παρατίθενται στους New York Times. Είναι μια κοινότητα που αποκτά ισχύ κοινωνικά και οικονομικά και δεν θα σιωπήσει σε τέτοια περιστατικά διακρίσεων, όπως για άλλη μια φορά απέδειξε, και το κόστος αυτού μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερο παροδικά.

Όπως σχολιάσαμε και στο προηγούμενο δημοσίευμα αναφορικά με τις εξελίξεις της υπόθεσης, η κοινωνία τείνει να πηγαίνει μπροστά. Δεν μπορούμε να αφήσουμε μερικά τρανσφοβικά άτομα να μας πάνε πίσω.

“Celebrate Everyone’s Identity” είδαμε να λένε κάποια κουτάκια Bud Light για τον μήνα pride, το οποίο μεταφράζεται “Γιορτάστε την Ταυτότητα Όλων”. Φαντάζει λίγο ειρωνικό τώρα.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η νέα εγκύκλιος του Υπ. Υγείας για τους ελέγχους ενόψει Πάσχα – Αυστηροί έλεγχοι και στους delivery

Το Υπουργείο Υγείας ζητά από τους επιθεωρητές αυστηρότητα ως προς την τήρηση των προβλεπόμενων υγειονομικών όρων και προϋποθέσεων.

Γιατί οι καταναλωτές προτιμούν το εμφιαλωμένο από το νερό βρύσης;

Οι προσπάθειες της ΕΕ για στροφή των Ευρωπαίων στο νερό βρύσης και η λόγοι της προσήλωσης των καταναλωτών στο εμφιαλωμένο.

Καταναλωτής: Οι υψηλές τιμές οδηγούν σε επικίνδυνες πρακτικές ασφάλειας τροφίμων

Έρευνα έδειξε πως οι αυξανόμενες τιμές ωθούν τους ανθρώπους να αναλαμβάνουν περισσότερους κινδύνους για την ασφάλεια των τροφίμων προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα