Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
22.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Παραβίαση των κανόνων marketing από εταιρεία βρεφικού γάλακτος στη Βρετανία

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΠαραβίαση των κανόνων marketing από εταιρεία βρεφικού γάλακτος στη Βρετανία
spot_img

Παρέμβαση της Αρχής διαφημίσεων για την προστασία του θηλασμού.

Μετά από καταγγελίες καταναλωτών, η Αρχή Προτύπων διαφήμισης της Βρετανίας ASA, διαπίστωσε ότι η εταιρεία βρεφικού γάλακτος Boots παραβίασε τους κανόνες διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου για την προστασία του θηλασμού. Στο Ηνωμένο Βασίλειο απαγορεύονται οι προσφορές για βρεφικό γάλα για χρήση από τη γέννηση έως και έξι μηνών, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δεν αποθαρρύνουν τον θηλασμό. Σύμφωνα με την καταγγελία τα προϊόντα για βρεφικά παρασκευάσματα του εμπόρου λιανικής για την υγεία και την ομορφιά είχαν διαφημιστεί στην Google. Τα προϊόντα που προωθήθηκαν αυτόματα στο διαδίκτυο από την Boots ήταν σκόνες βρεφικού γάλακτος για χρήση από τη γέννηση που κατασκευάζονταν από τις μάρκες Aptamil, Hipp Organic, Kendamil και Cow & Gate.

Η Boots ζήτησε συγγνώμη για τις διαφημίσεις μετά την απόφαση της ASA, που δημοσίευσε αρχικά το BBC, και είπε ότι εμφανίστηκαν στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης κατά λάθος καθώς είναι αυτοματοποιημένες και δημιουργούνται από έναν αλγόριθμο που προωθεί προϊόντα σε προσφορά. Τόνισε δε πως όλες οι διαφημίσεις μέσω της Google αφαιρέθηκαν.

Όπως αναφέρει το BBC οιι ομάδες υποστήριξης του θηλασμού πιστεύουν ότι τα σούπερ μάρκετ και άλλοι λιανοπωλητές ενδιαφέρονται απλώς για τα κέρδη τους και όχι για τα μωρά και τις μητέρες. Ένας εκπρόσωπος του Baby Feeding Law Group είπε ότι αυτοί οι νομικοί περιορισμοί μάρκετινγκ αποσκοπούν στην προστασία των γονέων και των φροντιστών από «αδικαιολόγητη εμπορική επιρροή».

“Υπάρχει πληθώρα αποδεικτικών στοιχείων ότι το μάρκετινγκ υπονομεύει τον θηλασμό και την ασφαλή και κατάλληλη σίτιση με γάλα. Οι κανονισμοί δεν έχουν σχεδιαστεί για να περιορίσουν την πρόσβαση στο βρεφικό γάλα, είναι οι κατασκευαστές και οι έμποροι λιανικής που καθορίζουν τις τιμές και το κάνουν με τρόπο που εξασφαλίζει υψηλές περιθώρια κέρδους», πρόσθεσε το Baby Feeding Law Group, σύμφωνα με το BBC.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Ισχυρισμοί σε τρόφιμα: Ψήφισμα “καταπέλτης” από την ΕΕ για την παραπλάνηση των καταναλωτών – Περιορισμός του “χωρίς προσθήκη ζάχαρης”

Σε ψήφισμά της η ΕΕ ζητά την άμεση εφαρμογή του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1924/2006 για τους ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο