Οι κάψουλες παίρνουν μερίδιο από τον αλεσμένο καφέ.
Σύμφωνα με στοιχεία της NIQ οι πωλήσεις καφές στα σουπερμάρκετ των ΗΠΑ που είναι ο μεγαλύτερος καταναλωτής καφέ στον κόσμο, έπεσαν κάτω από τα επίπεδα πριν από την πανδημία λόγω των τιμών που συνεχίζουν να αυξάνονται.
Σύμφωνα με το Reuters οι συνολικές πωλήσεις συσκευασμένου καφέ μειώθηκαν κατά 3,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε 1,13 δισεκατομμύρια μονάδες, η τρίτη συνεχόμενη ετήσια πτώση και στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2019. Οι τιμές του καφέ ανά μονάδα αυξήθηκαν κατά 9,3% το εννεάμηνο του 2023, ποσοστό που προστέθηκε στο 12% αύξηση τους προηγούμενους 12 μήνες.
Η μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων, σημειώθηκε στον αλεσμένο καφέ ενώ οι κάψουλες είχαν την μικρότερη μείωση 5,6% και 1,4% αντίστοιχα. Σύμφωνα με τους αναλυτές «Το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται, οι κάψουλες καφέ παίρνουν μερίδιο του καβουρδισμένου και του αλεσμένου καφέ και ένα υψηλότερο ποσοστό των φλιτζανιών πωλούνται διαδικτυακά». Ωστόσο αυξήθηκαν οι πωλήσεις καφέ μέσω διαδικτύου.