Γιατί το ελληνικό γιαούρτι δεν μπορεί να κάνει “επιθετική” εισαγωγή στις αγορές του εξωτερικού.
Σε μια πρόσφατη ερευνητική εργασία Eλλήνων επιστημών που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Foods, είναι σημαντικό πλεονέκτημα το γιαούρτι να μην είναι ιδιωτικής ετικέτας. Οι καταναλωτές προτιμούν επώνυμα προϊόντα που να φαίνεται ξεκάθαρα η χώρα προέλευσης.
Η μελέτη προτείνει στις εταιρείες παραγωγής γιαουρτιών να έχουν ξεκάθαρη στρατηγική σχετικά με το branding των προϊόντων τους και να αναφέρεται η χώρα προέλευσης. Το Ελληνικό γιαούρτι έχει όλα τα προσόντα (διατροφικά και γευστικά) να μπει πιο επιθετικά στο χώρο των γαλακτοκομικών στο εξωτερικό. Τίποτα δεν μας λείπει εκτός…από την αιώνια κατάρα…έλλειψη brand name και στρατηγικής marketing.
Email: ioannis.zabetakis@ul.ie
Twitter: @yanzabet