ΑρχικήΕπιστήμηΕίναι ασφαλές οι γυναίκες με καρκίνο του μαστού να πίνουν αλκοόλ; Νέα...

Είναι ασφαλές οι γυναίκες με καρκίνο του μαστού να πίνουν αλκοόλ; Νέα μελέτη δίνει την απάντηση

2 λεπτά ανάγνωσης

Μελέτη από την εταιρεία Kaiser Permanente παρέχει νέες πληροφορίες που αποσυνδέουν την κατανάλωση αλκοόλ με επιπλέον κινδύνους για την υγεία σε επιζώσες από καρκίνο του μαστού.

Ο καρκίνος του μαστού είναι μια ασθένεια που μαστίζει μία στις 180 γυναίκες, ενώ τα ποσοστά αυξάνονται όσο οι γυναίκες φτάνουν πιο κοντά στη μέση ή προχωρημένη ηλικία. Επί του παρόντος δεν υπάρχουν κατευθυντήριες γραμμές για τα άτομα που πάσχουν από καρκίνο του μαστού σχετικά με τη χρήση αλκοόλ, αλλά οι ειδικοί προτείνουν όχι παραπάνω από ένα ποτό την ημέρα.

- Advertisement -

Αλλά μια μελέτη από την εταιρεία Kaiser Permanente παρέχει νέες πληροφορίες που μπορεί να βοηθήσουν τους ογκολόγους να ορίσουν κατευθυντήριες γραμμές για την κατανάλωση αλκοόλ σε επιζώσες από καρκίνο του μαστού.

Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στις 9 Αυγούστου στο Cancer, είναι η μεγαλύτερη που εξετάζει τη βραχυπρόθεσμη χρήση αλκοόλ μετά τον καρκίνο του μαστού.

- Advertisement -

 Τα ευρήματα δείχνουν ότι η κατανάλωση αλκοόλ δεν σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο υποτροπής του καρκίνου του μαστού ή θανάτου από τη νόσο, όπως δήλωσε η Marilyn Kwan , PhD, ερευνήτρια στο τμήμα έρευνας Kaiser Permanente στη Βόρεια Καλιφόρνια και συγγραφέας της μελέτης. 

Για την ανάλυσή της, η ερευνητική ομάδα χρησιμοποίησε δεδομένα από τη μελέτη Pathways , μια προοπτική μελέτη περισσότερων από 4.500 γυναικών που είχαν διαγνωστεί με διηθητικό καρκίνο του μαστού από το 2005 έως το 2013 στο Kaiser Permanente της Βόρειας Καλιφόρνια.

- Advertisement -

«Μετά από μια διάγνωση καρκίνου του μαστού, οι ασθενείς συχνά επικεντρώνονται στο να κάνουν αλλαγές στον τρόπο ζωής που θα μπορούσαν να τους βοηθήσουν να ζήσουν περισσότερο», δήλωσε ο ανώτερος συγγραφέας Lawrence H. Kushi , ScD, ερευνητής στο Τμήμα Έρευνας που ηγείται της μελέτης Pathways. «Πολλοί ασθενείς με καρκίνο του μαστού έχουν ερωτήσεις σχετικά με το εάν η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών θα μπορούσε να οδηγήσει σε υποτροπή του καρκίνου του μαστού. Ο στόχος της μελέτης μας είναι να παρέχουμε στους επιζώντες από καρκίνο του μαστού και στους γιατρούς τους πληροφορίες που μπορούν να τους βοηθήσουν να λάβουν αποφάσεις που θα βελτιώσουν τόσο την ποσότητα όσο και την ποιότητα της ζωής τους».

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

PFAS στο πόσιμο νερό: Η αόρατη πρόκληση για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον – Τι δείχνουν οι μετρήσεις στην Ελλάδα

Σε αποκλειστική συνέντευξη, η Δρ Έρη Μπιζάνη εξηγεί ποια είναι η πραγματική εικόνα σήμερα για τα PFAS στο πόσιμο νερό της Ελλάδας, τι δείχνουν οι διαθέσιμες μετρήσεις και ποιες περιοχές απαιτούν αυξημένη επιτήρηση.

Οι επιστήμονες αποφάσισαν: Αυτό είναι το πιο θρεπτικό λαχανικό στον κόσμο

Επιστήμονες του CDC κατέταξαν 41 φρούτα και λαχανικά με βάση την πυκνότητα θρεπτικών συστατικών. Μόνο ένα πήρε βαθμολογία 100