Η βιομηχανία θα πρέπει να γνωρίζει που απευθύνεται.
Κάθε γενιά έχει δικές της προσλαμβάνουσες και οι προτιμήσεις όσον αφορά στα τρόφιμα μπορεί να διαθέτουν θεμελιώδεις διάφορες ανάμεσα τους. Διαφορές που θα πρέπει να αντιλαμβάνεται η βιομηχανία τροφίμων ώστε να μπορεί να προσαρμόζει τις τάσεις σύμφωνα με τις ανάγκες. Αν και είναι δύσκολο να παρακολουθούνται οι διαφορές στις γεύσεις από γενιά σε γενιά, μπορούν να εντοπιστούν τα κυριότερα σημεία ενδιαφέροντος.
Σύμφωνα με αναφορά της κορυφαίας πλατφόρμα έρευνας και ευφυΐας της αγοράς τροφίμων και ποτών, Datassential, που διερεύνησε το μεταβαλλόμενο τοπίο των καταναλωτών, χρησιμοποιώντας τη βάση δεδομένων Προτιμήσεων Καταναλωτή για να δει πώς έχουν αλλάξει οι προτιμήσεις με την πάροδο του χρόνου, τα κυριότερα σημεία ήταν τρία.
Οι σάλτσες και τα μπαχαρικά ευαισθητοποιούν τις τάσεις στα τρόφιμα.
Τα μπαχαρικά και οι σάλτσες θέτουν το υπόβαθρο στους καταναλωτές ώστε να αισθάνονται πιο άνετα με νέα τρόφιμα και κουζίνες. Οι σάλτσες, τα μπαχαρικά και οι γεύσεις κινούνται πιο γρήγορα από ποτέ στον Κύκλο Υιοθέτησης Μενού της Datassential (MAC) και αυτές θα πρέπει να είναι οι πρώτες αλλαγές για κάθε εταιρεία τροφίμων που θέλει να πειραματιστεί με νέες τάσεις. Για τους καταναλωτές, αυτές οι γεύσεις συμβάλλουν στη γεφύρωση του χάσματος στην εισαγωγή σε νέες κουζίνες. Οι γεύσεις, οι σάλτσες και τα μπαχαρικά συνεχίζουν επίσης να αποκτούν τη μεγαλύτερη γενική ευαισθητοποίηση σε όλες τις δημογραφικές ομάδες. Συγκεκριμένα, η επιταχυνόμενη όρεξη του Gen Z για τάσεις αρχικού επιπέδου ή πρώιμου σταδίου υποδηλώνει ότι οδηγούν τους μεγαλύτερους συνομηλίκους τους όταν πρόκειται να δοκιμάσουν νέες τάσεις και έχουν επίγνωση πολλών προτού γίνουν πιο mainstream. Αυτή η γενιά, η οποία γεννήθηκε μεταξύ 1997 και 2010, αναμένεται να αποτελέσει βασικό επίκεντρο των παρασκευαστών τροφίμων με στόχο να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών με μοναδικές γεύσεις.
Μην υπολογίζετε τους μεγαλύτερους καταναλωτές
Οι Boomers, γεννημένοι από το 1943 έως το 1964, πλησιάζουν τους νεότερους καταναλωτές όσον αφορά την ευαισθητοποίηση των τάσεων στα τρόφιμα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες. Οι Boomers είναι μια ομάδα στην οποία η βιομηχανία τροφίμων πρέπει να επανεξετάσει την εστίαση, καθώς φαίνεται να χρησιμοποιεί τα χρήματα και τον χρόνο της συνταξιοδότησής τους για να επιδοθεί σε ένα πάθος για το φαγητό. Τα μοντέρνα είδη της Νότιας, της Ανατολικής Ευρώπης και των Εβραίων είναι πιο γνωστά από το Boomers και επομένως μπορεί να είναι ένα τέλειο μέρος για να πειραματιστείτε με καινοτόμες γεύσεις για μεγαλύτερη πελατεία.
Οι Millennials μπορεί να μην μένουν με τις τάσεις στο φαγητό
Οι Millennials, που αποκαλούνται «γενιά του φαγητού», γνωρίζουν τις νέες τάσεις στα τρόφιμα, αλλά δεν είναι απαραίτητα πιστοί σε αυτές τις τάσεις μόλις τις βιώσουν. Αν και το να τραβήξετε την προσοχή ενός νέου προϊόντος σε ένα μενού ή ένα ράφι σούπερ μάρκετ είναι η μισή δουλειά, η μοναδική εστίαση σε αυτή τη γενιά, που γεννήθηκε μεταξύ 1982 και 1996, μπορεί να μην προσφέρει την επιθυμητή πίστη στην επωνυμία.
Όσο αναδύεται η πιο ιδεαλίστρια εκ των γενεών, Γενιά Α ή αλλιώς Glass generation (2012-2015), αφού ουσιαστικά γεννήθηκαν ή θα γεννηθούν μπροστά από μια οθόνη, εκτός από τις τάσεις, η βιομηχανία τροφίμων θα πρέπει να λάβει υπόψη σημαντικότερα ζητήματα προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες της. Θέματα όπως, βιωσιμότητα ή συνθήκες εργασίας κατά την παραγωγή, θα διαμορφώσουν τις επιλογές αυτής της γενιάς περισσότερο από κάθε άλλη. Βαδίζοντας στα χνάρια των προγόνων τους, Millennials και Gen Z, οι οποίοι αν και σε μικρότερο βαθμό, επηρεάζονταν από παρόμοια θέματα. Σε προηγούμενη έρευνα συσκευασίας, η βιωσιμότητα ήταν από τους κυριότερους παράγοντες επιλογής των γενεών αυτών. Για την επόμενη γενιά ίσως να είναι ο μοναδικός!