Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου, 2023
13.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

1821: Όταν το marketing συναντά την ιστορία.

ΑρχικήΝέα1821: Όταν το marketing συναντά την ιστορία.
spot_img

cibum team

Μία από τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ είναι να ακολουθεί την τάση και τον ρυθμό της εποχής, την επικαιρότητα αλλά και την κουλτούρα των πολιτών και βασικό στοιχείο της κουλτούρας των Ελλήνων είναι η επανάσταση του 1821. Η Βιομηχανία ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ το εφαρμόζει πιστά. Εμπνεύστηκε, την ιδέα της δημιουργίας ζυμαρικών με την μορφή ηρώων και σημάτων της επετείου της 25ης Μαρτίου.

Με αφορμή, λοιπόν,  την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση, η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ δημιούργησε ένα πρωτοποριακό προϊόν, εμπνευσμένο από το ηρωικό 1821.

Μέσα στην επετειακή συσκευασία υπάρχουν δέκα μοναδικά σχήματα ζυμαρικών, εμπνευσμένα από την ηρωική εξέγερση των Ελλήνων, όπως είναι η παραδοσιακή ανδρική και γυναικεία ενδυμασία, το στεφάνι της δόξας, η περικεφαλαία, το τσαρούχι, το καράβι και το ναυτικό κανόνι που σηματοδότησαν τους ένδοξους αγώνες των προγόνων μας.

Αξίες όπως το θάρρος, η δημοκρατία και η αλληλεγγύη, άρρηκτα συνδεδεμένες με την Ελληνική Επανάσταση του 1821,  παρουσιάζονται με έναν ευφάνταστο τρόπο. Μικροί και μεγάλοι έχουν τη δυνατότητα να συζητήσουν για τις ιστορικές μάχες και τα γεγονότα του 1821 ενώ  απολαμβάνουν ένα υγιεινό και θρεπτικό γεύμα.

Τα καινοτόμα ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ 1821, μέσω μίας σειράς στοχευμένων ενέργειων θα βρίσκονται όλο το 2021 σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.

Παράλληλα, η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ, θα δωρίσει σε 200 βιβλιοθήκες σε όλη την Ελλάδα 200 βιβλία με θέμα την Ελληνική Επανάσταση, η οποία αποτέλεσε την αφετηρία της ίδρυσης του σύγχρονου Ελληνικού Kράτους.

Ακολουθήστε μας στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Βιολογικά προϊόντα: Μόνο με πιστοποίηση οι εξαγωγές στις ΗΠΑ – Διευκρινήσεις από την  TÜV AUSTRIA Hellas

Η Μ. Αγαπητού της TÜV AUSTRIA Hellas, παραθέτει βήμα βήμα τις νέες προϋποθέσεις και διαδικασίες που απαιτούνται για τις εξαγωγές βιολογικών προϊόντων στις ΗΠΑ.

Σοκ: 30% αυξήθηκε το κόστος παρασκευής πίτσας Μαργαρίτα στην Ιταλία

Σύμφωνα με τον μηνιαίο δείκτη Pizza Margherita Index του Bloomberg.

EFSA: Μεγάλη μείωση της ανώτερης ανεκτής ημερήσιας πρόσληψης σεληνίου – Προκαλεί τριχόπτωση!

Από 300 μg/ημέρα πάει στα 255 μg/ημέρα - H αλωπεκία επιλέχθηκε από την ομάδα της EFSA ως το κρίσιμο τελικό σημείο στο οποίο βασίζεται ένα UL για το σελήνιο.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα