Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου, 2024
15.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

3 στους 5 διανομείς δε νιώθουν ασφαλείς στους δρόμους

ΑρχικήΝέα3 στους 5 διανομείς δε νιώθουν ασφαλείς στους δρόμους
spot_img

Τι αναφέρει η έκθεση της Ανεξάρτητης Ένωσης Εργαζομένων της Μεγάλης Βρετανίας.

Τα τρία πέμπτα (60%) των εργαζομένων στην διανομή τροφίμων με έδρα το Λονδίνο αισθάνονται ανασφαλείς στους δρόμους και το 80% θα προτιμούσε προστατευμένους ποδηλατόδρομους ή διαδρομές χαμηλής κυκλοφορίας, αν μπορούσε.

Μια νέα έκθεση από την Ανεξάρτητη Ένωση Εργαζομένων της Μεγάλης Βρετανίας (IWGB) και τη φιλανθρωπική οργάνωση για το κλίμα Possible, κατέστησε σαφές ότι ενώ η μείωση της κυκλοφορίας είναι ένα ζήτημα κλίματος και υγείας, είναι επίσης ένα ζήτημα ισότητας.

Σύμφωνα με την έκθεση, οι άνθρωποι από φτωχότερες και μειονοτικές οικογένειες έχουν σημαντικά περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθούν ή να τραυματιστούν σοβαρά στους δρόμους του Λονδίνου, καθώς υπάρχουν περισσότερα από 23.000 τροχαία ατυχήματα κάθε χρόνο στο Λονδίνο, με 95 νεκρούς και σχεδόν 4.000 σοβαρά τραυματίες μόνο το 2023.

Οι χρήστες μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων είναι επίσης η πιο ευάλωτη ομάδα χρηστών του οδικού δικτύου, καθώς έχουν περίπου τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να τραυματιστούν σοβαρά και 11-15 φορές περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθούν στους χρήστες του Λονδίνου και έχουν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να εμπλακούν σε ατυχήματα όπου σκοτώνεται κάποιος άλλος, συνήθως πεζός.

Η στρατηγική «Vision Zero» της Transport for London (TfL) στοχεύει στην εξάλειψη των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στο Λονδίνο έως το 2041.

Τόσο η IWGB όσο και η Possible δήλωσαν ότι περισσότερη υποστήριξη για τους οδηγούς διανομών του Λονδίνου «θα βοηθούσε πολύ στην επίτευξη αυτού του στόχου».

Η Possible και η IWGB ζητούν ένα σύστημα απόσυρσης και ένα πρόγραμμα κοινωνικής μίσθωσης που θα καθιστούσε τα νόμιμα ηλεκτρονικά ποδήλατα προσιτά στους διανομείς, επιτρέποντάς τους να μεταφέρουν εκατομμύρια χιλιόμετρα από τα ορυκτά καύσιμα στην ηλεκτρική ενέργεια και θα είχε το πρόσθετο πλεονέκτημα της μείωσης του οδικού κινδύνου με την απομάκρυνση των ανθρώπων από τις μοτοσικλέτες.

Επιπλέον, η έκθεση συνιστά να δημιουργηθούν καλύτερες υποδομές για ποδήλατο και περισσότερες διαδρομές χαμηλής κυκλοφορίας, ώστε να διασφαλιστούν ασφαλέστερες μετακινήσεις για τους διανομείς σε όλο το Λονδίνο, ενώ η βελτίωση των αμοιβών και των συνθηκών για τους εργαζόμενους αυτούς θα μείωνε την ταχύτητα και θα εγγυόταν ασφαλέστερους δρόμους για όλους.

Ο Shaf Hussain, ποδηλάτης διανομέας και πρόεδρος του κλάδου Couriers and Logistics της IWGB, δήλωσε: «Ως ταχυμεταφορέας, γνωρίζω από πρώτο χέρι τις υψηλές απαιτήσεις του κλάδου που σημαίνει ότι άνθρωποι σαν εμένα πρέπει να τρέχουν από τη μία παράδοση στην άλλη προκειμένου να αξίζει τον κόπο να πληρώνονται.

«Αυτό προκύπτει από μια εργασιακή κουλτούρα που δίνει προτεραιότητα στο κέρδος έναντι των ανθρώπων, πράγμα που σημαίνει ότι η ασφάλεια των εργαζομένων στις διανομές σε όλο το Λονδίνο βρίσκεται σε κίνδυνο.

«Χρειαζόμαστε καλύτερες συνθήκες εργασίας και υψηλότερες αμοιβές για τους διανομείς, οι οποίοι συχνά περιθωριοποιούνται και με άλλους τρόπους, καθώς και ασφαλέστερες επιλογές μεταφοράς και διαδρομές μετακίνησης.

«Χρειαζόμαστε ευρύτερη υποστήριξη από τους πολιτικούς και τις εταιρείες διανομής για να μπορούμε να ταξιδεύουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια, να παράγουμε λιγότερες εκπομπές και καλύτερες υποδομές, ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε και να φέρνουμε στους ανθρώπους σε όλο το Λονδίνο τα φαγητά και τα δέματά τους».

Η Izzy Romilly, υπεύθυνη εκστρατείας και έρευνας για τις βιώσιμες μεταφορές στο Possible, δήλωσε ότι πολλοί διανομείς επιθυμούν να απομακρυνθούν από τα μεταφορικά μέσα που λειτουργούν με ορυκτά καύσιμα και να στραφούν σε πιο πράσινες επιλογές που είναι επίσης ασφαλέστερες και φθηνότερες στη λειτουργία τους.

Ωστόσο, είπε ότι συχνά τους εμποδίζουν οι χαμηλοί μισθοί και οι πιέσεις της εργασίας, καθώς και οι ανησυχίες σχετικά με τις χαμηλότερες ταχύτητες και τις απαιτήσεις φόρτισης των ηλεκτρονικών ποδηλάτων.

Η Romilly δήλωσε: «Υπολογίσαμε ότι έως και το 10% των ποδηλατικών διαδρομών σε όλο το Λονδίνο πραγματοποιούνται από αναβάτες διανομής τροφίμων, αλλά αυτό είναι μόνο ένα μέρος των σχεδόν 20.000 διανομέων που εργάζονται στην πόλη. Οι υπόλοιποι χρησιμοποιούν μοτοποδήλατα, μοτοσικλέτες ή ακόμη και παράνομα τροποποιημένα δίκυκλα, συμβάλλοντας στην ατμοσφαιρική ρύπανση και στις συνολικές εκπομπές των μεταφορών.

«Ελπίζουμε ότι οι δήμοι του Λονδίνου, και η TfL, θα λάβουν επειγόντως υπόψη τους την ανάγκη οι διανομείς να απολαμβάνουν ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον και θα επιταχύνουν τη δράση για τη μείωση της επικινδυνότητας των δρόμων, η οποία δεν κινείται ούτε κατά διάνοια αρκετά γρήγορα σε πολλά μέρη της πρωτεύουσας.

«Με περισσότερη κυβερνητική υποστήριξη, καλύτερες συνθήκες εργασίας και αυξημένα μέτρα μείωσης του οδικού κινδύνου, οι ταχυμεταφορείς θα μπορούσαν να μεταφέρουν εκατομμύρια χιλιόμετρα από τα ορυκτά καύσιμα στην ηλεκτρική ενέργεια, ενώ παράλληλα θα είναι πιο ασφαλείς στους δρόμους».

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Lidl – Επικίνδυνα γλυκά: Τι περιέχουν τελικά, τα παιδικά γλυκά που ανακλήθηκαν με καθυστέρηση; – Νέες καταγγελίες στο Cibum

Ερωτήματα για την καθυστέρηση της ανάκλησης - Καταγγελία στο Cibum ότι τα σοκολατάκια εξακολουθούσαν να πωλούνται σε Lidl στην Καλαμάτα.

Τροφικός κίνδυνος από μεγάλο ελληνικό σουπερμάρκετ – Για πρώτη φορά διαπιστώθηκε παράβαση του 11§1Δ των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ

Αυτό που διαβάζουμε ότι συμβαίνει σχεδόν καθημερινά σε χώρες του εξωτερικού έγινε και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο