Όποιος διαφημίζει περιβαλλοντική συμβατότητα θα πρέπει και να την τηρεί. Στην περίπτωση της Adidas, δικαστήριο διαπίστωσε παράβαση.
Το Περιφερειακό Δικαστήριο της Νυρεμβέργης – Φύρτης έκρινε ότι η Adidas παραπλάνησε τους καταναλωτές με τον ισχυρισμό της ότι θα επιτύχει κλιματική ουδετερότητα έως το 2050.
Η Deutsche Umwelthilfe (DUH), μια γερμανική περιβαλλοντική μη κυβερνητική οργάνωση (ΜΚΟ) που δραστηριοποιείται στους τομείς της προστασίας του περιβάλλοντος, της βιωσιμότητας και της καταναλωτικής ενημέρωσης, κατέθεσε αγωγή, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία δεν παρείχε επαρκείς πληροφορίες για το πώς θα επιτύχει αυτόν τον στόχο, δημιουργώντας την εσφαλμένη εντύπωση ότι αυτό θα γίνει αποκλειστικά μέσω μείωσης εκπομπών, ενώ στην πραγματικότητα σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει πιστοποιητικά αντιστάθμισης.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ανακαλούνται πατατάκια Ruffles – Γιατί είναι επικίνδυνα
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Κλείνουν εργοστάσια των Cheerios και των Kellogg’s στο Ηνωμένο Βασίλειο – Γιατί οι καταναλωτές «κόβουν» τα δημητριακά;
Η Adidas δήλωσε ότι η αμφισβητούμενη δήλωση είχε ήδη τροποποιηθεί από τον Αύγουστο του 2024 και ότι το δικαστικό αποτέλεσμα δεν απαιτεί περαιτέρω ενέργειες από την εταιρεία. Επισήμανε επίσης ότι οι απόλυτες εκπομπές, συμπεριλαμβανομένης της εφοδιαστικής αλυσίδας, μειώθηκαν κατά 20% από το 2022.
Ο Γιούργκεν Ρες, γενικός διευθυντής της DUH, τόνισε ότι η Adidas παραπλάνησε τους πελάτες της με το υποτιθέμενο κλιματικά ουδέτερο προφίλ της.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | «Μείνετε μακριά από τα ενεργειακά ποτά» – Η συμβουλή 39χρονου που έχασε τα δόντια του πίνοντας 21 κουτάκια την εβδομάδα!