Η χρήστης του Twitter, Rosie Collington, μέσω της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης μοιράστηκε φωτογραφίες ενός πρωινού που είπε ότι αγόρασε από ένα κατάστημα ” Pret A Manger”, μαζί με τη λεζάντα, ” δεν είμαι σίγουρη πώς να αισθάνομαι για το γεγονός ότι υπήρχε κυριολεκτικά ένα σκουριασμένο καρφί στο @Pret brekkie σήμερα το πρωί, φανταστείτε που φτιάχνονται αυτά τα πράγματα.”
Σε ένα επόμενο tweet, ήταν πιο ήπια στις εκφράσεις της και πήρε το μέρος των εργαζομένων γράφοντας: «θέλω να είμαι σαφής ότι αυτό είναι ένα ζήτημα με τη διαδικασία παραγωγής – πιθανότατα οι εργαζόμενοι είναι πολύ πιεσμένοι για να κάνουν σωστό ποιοτικό έλεγχο σε όλη την αλυσίδα, διαφορετικά κάποιος θα το είχε εντοπίσει. Το προσωπικό στο κατάστημα ήταν εκπληκτικό και επίσης πολύ σοκαρισμένο. Απλά χάρηκα που το εντόπισα».
Ο λογαριασμός Twitter του Pret A Manger δημοσίευσε σύντομα μια απάντηση, γράφοντας: «Ω, όχι! Λυπούμαστε πολύ και ανησυχούμε που το ακούμε αυτό, Ρόζι. Μπορείτε να μας στείλετε ένα DM επιβεβαιώνοντας από ποιο κατάστημα αγοράστηκε αυτό, ώστε να το εξετάσουμε;»
Και οι σχολιαστές άρχισαν να σκέφτονται σύντομα, με έναν να αστειεύεται, «αυτό πρέπει να αξίζει έναν δωρεάν καφέ, σίγουρα».