cibum team
Με χρυσό και αργυρό βραβείο διακρίθηκε η εταιρεία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, θυγατρική της Vivartia, στη φετινή διοργάνωση Retail Business Awards 2021, η οποία πραγματοποιήθηκε για 19η συνεχόμενη χρονιά και αποτελεί έναν σημαντικό θεσμό βραβείων για το ελληνικό λιανεμπόριο και τη βιομηχανία.
Συγκεκριμένα, η επικοινωνιακή καμπάνια για την προϊοντική σειρά Μπάρμπα Στάθης «Ας Μαγειρέψουμε…» ξεχώρισε για τη στρατηγική και την αποτελεσματικότητά της και διακρίθηκε στην κατηγορία SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN κατακτώντας το Αργυρό Βραβείο. Η σειρά προϊόντων, που φέρνει την παράδοση στο σήμερα με 12 προϊόντα παραδοσιακών ελληνικών συνταγών, επικοινωνήθηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2020 και παρουσίασε σημαντικά εμπορικά αποτελέσματα για το σύνολο της κατηγορίας και αύξηση πωλήσεων για την ίδια την προϊόντική σειρά.Η Χρυσή Ζύμη με τη σειρά της κέρδισε το Χρυσό Βραβείο της κατηγορίας SUPPLIERS’ BRAND LAUNCH STRATEGY για τη συνολικά επιτυχημένη στρατηγική marketing και το επικοινωνιακό πλάνο των Croissants, μέσω των οποίων υλοποιήθηκε το επαναλανσάρισμα των προϊόντων. Με κυρίαρχο όχημα επικοινωνίας το δημοφιλές μουσικό έργο «Στη μαμά μου θα το πω», τα Croissants Χρυσή Ζύμη επικοινωνήθηκαν στους νεότερους καταναλωτές τους, τα παιδιά, και δεν άργησαν να υπογραμμίσουν ακόμη πιο δυναμικά τη θέση τους ως leader της κατηγορίας, ταυτόχρονα με σημαντική άνοδο των πωλήσεων που κατέγραψαν.
Η εταιρεία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, μέσα από τα προϊόντα Μπάρμπα Στάθης και Χρυσή Ζύμη, δεσμεύεται να συνεχίσει να πρωτοπορεί διαρκώς και να προσφέρει στους καταναλωτές της προϊόντα ποιοτικά, ασφαλή και καινοτόμα που εμπιστεύονται να απολαμβάνουν καθημερινά.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις της εταιρείας Μπάρμπα Στάθης:
www.barbastathis.com
Facebook: www.facebook.com/barbastathis.gr
Instagram: @barbastathis
Youtube: http://www.youtube.com/c/BarbaStathiscom
Δείτε επίσης:
ΕΦΕΤ: Στη δημοσιότητα στοιχεία για τους ελέγχους του 2021
Η απάντηση της Μελισσοκομικής Συνεργασίας Κρήτης για την ανάκληση του μελιού της από τον ΕΦΕΤ λόγω μετρονιδαζόλης
Άνοστες ντομάτες: ο λόγος που χάνουν τη “γλύκα” τους. Έρευνα του Πανεπιστημίου Pelotas.
Alert: Παγκόσμιο ξέσπασμα σαλμονέλας που συνδέεται με πεπόνια.
EFSA: ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση σχετικά με την ασφάλεια των γλυκαντικών
Marketing τροφίμων: Το πιο υγιεινό ή το πιο νόστιμο;
Ο «πόλεμος» των σούπερ μάρκετ: Ποιες αλυσίδες πουλάνε περισσότερο. “Βασιλιάς” o Σκλαβενίτης.
Απάτη τροφίμων: 650 εντάλματα σύλληψης σε επιχείρηση της Interpol και της Europol σε 77 χώρες