ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Είσαι μεγάλος φαν του MILKO και του Χρυσού Ολυμπιονίκη μας Λευτέρη Πετρούνια; Θέλεις να έχεις και εσύ κάτι μοναδικό με την υπογραφή του;
Στο πλαίσιο της καμπάνιας του MILKO #KANTOALITHINO, το αγαπημένο youth love brand των νέων λανσάρει στην αγορά μια νέα συλλεκτική συσκευασία, με τη φιγούρα και την υπογραφή του Λευτέρη Πετρούνια, για καλό σκοπό! Έτσι, το ΜILKO και η ΔΕΛΤΑ τιμούν τον κορυφαίο Έλληνα αθλητή των κρίκων, στηρίζοντας τον καθ’ όλη τη διάρκεια της απαιτητικής προετοιμασίας του για το Road To Tokyo!
Με την αγορά κάθε συσκευασίας Limited Edition MILKO PROTEIN, με τον Έλληνα αθλητή πρότυπο, μπορείς κι εσύ να βοηθήσεις, ώστε να πραγματοποιηθεί ένα σημαντικό έργο με ουσιαστικό όφελος για την κοινωνία και με στόχο να γίνουν και άλλα όνειρα πραγματικότητα!!
Έτσι το MILKO, ως σύμβολο ενέργειας, δύναμης και πίστης, θα διαθέσει μέρος των εσόδων από τις νέες συλλεκτικές συσκευασίες DARK CHOCO PROTEIN για την ανακατασκευή αθλητικών χώρων σε επιλεγμένες περιοχές της Ελλάδας. Πρόκειται για τη συνέχεια της ενέργειας “Milko Hood Makeover”, με την οποία το MILKO έχει ήδη δώσει ζωή και χρώμα σε 2 παραμελημένα γήπεδα, στις περιοχές της Αγίας Βαρβάρας και του Δήμου Ζωγράφου, δημιουργώντας σύγχρονους και ασφαλείς χώρους άθλησης, διασκέδασης και ψυχαγωγίας για όλους! Γιατί κάθε παιδί, όπου κι αν βρίσκεται, αξίζει μια ευκαιρία να αθληθεί με ασφάλεια, να ψυχαγωγηθεί, να ονειρευτεί, να πιστέψει στις δυνατότητές του και να συνεχίσει να αγωνίζεται με αισιοδοξία, διεκδικώντας το μέλλον του!
Απόκτησε κι εσύ τις νέες συλλεκτικές συσκευασίες με τον Λευτέρη Πετρούνια και βοήθησε να υλοποιηθεί ακόμα μια πρωτοβουλία που προάγει τον αθλητισμό και τις αξίες του! Γιατί τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα και αυτό το αποδεικνύει καθημερινά ο Λευτέρης με την πορεία του και τη στάση ζωής του!
Απολαύστε το video της ενέργειας ΕΔΩ
Δείτε επίσης:
ΕΦΕΤ: Στη δημοσιότητα στοιχεία για τους ελέγχους του 2021
Η απάντηση της Μελισσοκομικής Συνεργασίας Κρήτης για την ανάκληση του μελιού της από τον ΕΦΕΤ λόγω μετρονιδαζόλης
Άνοστες ντομάτες: ο λόγος που χάνουν τη “γλύκα” τους. Έρευνα του Πανεπιστημίου Pelotas.
Alert: Παγκόσμιο ξέσπασμα σαλμονέλας που συνδέεται με πεπόνια.
EFSA: ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση σχετικά με την ασφάλεια των γλυκαντικών
Marketing τροφίμων: Το πιο υγιεινό ή το πιο νόστιμο;
Ο «πόλεμος» των σούπερ μάρκετ: Ποιες αλυσίδες πουλάνε περισσότερο. “Βασιλιάς” o Σκλαβενίτης.
Απάτη τροφίμων: 650 εντάλματα σύλληψης σε επιχείρηση της Interpol και της Europol σε 77 χώρες