Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
15.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

ΑΒ Βασιλόπουλος – «Τρόφιμα Αγάπης»: Σχεδόν 14 εκατ. γεύματα δόθηκαν το 2023 σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη

ΑρχικήΝέαΔελτία ΤύπουΑΒ Βασιλόπουλος - «Τρόφιμα Αγάπης»: Σχεδόν 14 εκατ. γεύματα δόθηκαν το 2023 σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη
spot_img

Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα του Προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης» της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Περισσότερα από 13,8 εκατομμύρια γεύματα δόθηκαν το 2023 σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, μέσω του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης» της ΑΒ Βασιλόπουλος, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη στήριξή της στην κοινωνία. Το πρόγραμμα, σε συνεργασία με την οργάνωση «Μπορούμε» και την Τράπεζα Τροφίμων, διαθέτει κοντόληκτα προϊόντα σε τοπικούς φορείς, μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών της εταιρείας. Η πρωτοβουλία καλύπτει έως και το 90% των αναγκών σίτισης 250 φορέων, που στηρίζουν πάνω από 123.000 συνανθρώπους μας, ενώ από την έναρξη του προγράμματος έχουν δωριστεί τρόφιμα αξίας άνω των 25 εκατομμυρίων ευρώ.

Πρόκειται για το μοναδικό ολοκληρωμένο πρόγραμμα προσφοράς τροφίμων στη χώρα μας, μέσα από το οποίο διατίθενται και φρέσκα είδη. Η καινοτομία της δράσης τοποθετείται στην αξιοποίηση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, τα οποία, ενώ είναι κατάλληλα για κατανάλωση, δεν μπορούν να διατεθούν προς πώληση, επειδή βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους ή έχουν ελαφρώς φθαρμένη συσκευασία. Παράλληλα,  αποτελεί ένα καταπληκτικό παράδειγμα κυκλικής οικονομίας με σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη. Με το πρόγραμμα αυτό, η ΑΒ συμβάλλει από τη μία στον περιορισμό του φαινομένου της σπατάλης τροφίμων στην Ελλάδα και από την άλλη στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, καθώς αυτά τα τρόφιμα θα κατέληγαν στα απορρίμματα, επιβαρύνοντας το περιβάλλον με διοξείδιο του άνθρακα (Co2).

Ο ιδρυτής της οργάνωσης «Μπορούμε» & Chief Food Waste Warrior, Αλέξανδρος Θεοδωρίδης, αναφέρει: «Ακόμα και για εμάς στο «Μπορούμε» που συνεργαζόμαστε τόσο στενά και επί τόσα χρόνια με την ΑΒ Βασιλόπουλος, είναι κάποιες φορές δύσκολο να περιγράψουμε με λόγια το ποσοτικό και ποιοτικό μέγεθος του συνολικού αντίκτυπου που έχουν τα «Τρόφιμα Αγάπης» σε περιβαλλοντικό, κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Ευχαριστούμε από καρδιάς την ΑΒ Βασιλόπουλος για τη συνειδητή, δυναμική και διαχρονική προσπάθεια που καταβάλλει όχι μόνο να στηρίζει καθημερινά χιλιάδες συνανθρώπους μας, αλλά και να δημιουργεί έναν τόσο σημαντικό θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο, μέσω της μείωσης της σπατάλης τροφίμων. Ως «Μπορούμε», χαιρόμαστε πολύ που εδώ και 10 χρόνια είμαστε αρωγοί αυτής της προσπάθειας. Η στάση και συμπεριφορά τους απέναντι στο ζήτημα της μείωσης της σπατάλης τροφίμων αποτελεί αδιαμφισβήτητα πρότυπο για κάθε εταιρεία στην Ελλάδα».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας, επισημαίνει: «Για όλους εμάς στην ΑΒ Βασιλόπουλος, η στήριξη των συνανθρώπων μας αποτελεί βασική μας προτεραιότητα. Γι’ αυτόν το λόγο είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων προϊόντων, «Τρόφιμα Αγάπης», με το οποίο αποδεικνύουμε έμπρακτα τη δέσμευσή μας να καταπολεμήσουμε τη σπατάλη τροφίμων και να φροντίσουμε, ώστε καμία μερίδα φαγητού να μην πηγαίνει χαμένη. Τα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας είναι πραγματικά εντυπωσιακά και αποτελούν από μόνα τους κίνητρο να συνεχίσουμε με την ίδια συνέπεια και ακόμα πιο δυναμικά την υλοποίηση δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας, με στόχο πάντα τη θετική επίδραση στην κοινωνία και το περιβάλλον. Ευχαριστώ θερμά το «Μπορούμε», την Τράπεζα Τροφίμων και τους εμπλεκόμενους φορείς για τη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια και φυσικά όλους τους εργαζόμενους της ΑΒ Βασιλόπουλος, χωρίς τη συμβολή των οποίων θα ήταν αδύνατη η υλοποίηση αυτής της πρωτοβουλίας».

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.

Η ιστορία πίσω από το πρόγραμμα «Τρόφιμα Αγάπης»

Η προσπάθεια ξεκίνησε το 1995, με την ίδρυση της «Τράπεζας Τροφίμων» από τον Γεράσιμο Βασιλόπουλο. Προϊόντα που βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους, αλλά είναι απόλυτα ασφαλή για κατανάλωση, ξεκινούν το ταξίδι τους από τις αποθήκες της ΑΒ Βασιλόπουλος προκειμένου να φτάσουν στην «Τράπεζα Τροφίμων», και έπειτα να δοθούν σε κοινωφελείς φορείς. Από το 2013, με στόχο να βοηθήσουμε ακόμα περισσότερούς συνανθρώπους μας, επεκτείναμε το πρόγραμμα και στα καταστήματά μας και σε αυτό το πλαίσιο σχεδιάσαμε και υλοποιούμε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων προϊόντων, το Πρόγραμμα «Τρόφιμα Αγάπης». Σε συνεργασία με το «Μπορούμε», διαθέτουμε σε τοπικούς φορείς κοντόληκτα τρόφιμα μέσω του δικτύου των καταστημάτων μας. Από την έναρξη του προγράμματος έχουμε δωρίσει τρόφιμα αξίας πάνω από 25 εκατομμυρίων ευρώ! Και συνεχίζουμε με στόχο καμία μερίδα φαγητού να μην πάει χαμένη.

Σχετικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε νοικοκυριού στην Ελλάδα, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ανέρχεται περίπου στα 600 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πατατάκια: Ευρήματα μελέτης σε 14 μάρκες για επικίνδυνες ουσίες, φυσικοχημικές και αισθητηριακές ιδιότητες

Πόσο ικανοποιείται η απαίτηση των καταναλωτών, για πιο υγιεινά πατατάκια χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και την ποιότητα.

Μελομακάρονα εμπορίου: Το συντηρητικό που περιέχουν και το “ψεύτικο” συστατικό

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα συντηρητικά και τα πρόσθετα στα μελομακάρονα εμπορίου.

Τα 8 πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων

Ομάδα εμπειρογνωμόνων από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τη βιομηχανία, ξεχώρισε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τροφίμων που σχετίζονται με την επιστήμη και την τεχνολογία των τροφίμων από ερευνητική σκοπιά.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο