Σάββατο, 13 Ιουλίου, 2024
32.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τριπλή διάκριση για τα καινοτόμα προγράμματα πιστότητας της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.

ΑρχικήΠιστοποίησηΒραβείαΤριπλή διάκριση για τα καινοτόμα προγράμματα πιστότητας της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.
spot_img

Με ένα Gold, ένα Silver και ένα Bronze Αward επιβραβεύτηκε στα Loyalty Awards 2024.

Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., απέσπασε 3 σημαντικές διακρίσεις στα φετινά Loyalty Awards, σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών και της αναβαθμισμένης εμπειρίας που προσφέρει στους καταναλωτές. Η εταιρεία επιβραβεύτηκε για τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της, αναδεικνύοντας την επιχειρηματική αριστεία μέσα από τα επιτυχημένα προγράμματα πιστότητας που κέρδισαν τις εντυπώσεις του κοινού, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε μια πληθώρα ανταγωνιστικών προγραμμάτων.

Συγκεκριμένα, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. κατέκτησε:

· Gold βραβείο στην ενότητα Best Use of CRM για το Mas- Personalization. Πρόκειται για μια καινοτόμα υλοποίηση προσωποποιημένων ενεργειών που στηρίζονται σε σύνθετες τεχνικές ανάλυσης και ερμηνείας καταναλωτικών συμπεριφορών.

· Silver βραβείο στην κατηγορία Best Use of Data/ Customer Analytics για το Mas-Churn & Early Warning. Πρόκειται για ένα έργο που περιλαμβάνει ανάλυση σε βάθος των δεδομένων πωλήσεων, καταναλωτικής συμπεριφοράς και αγοραστικών προφίλ πελατών και ανάπτυξη μοντέλου που εντοπίζει High Churn Probability και την αντιμετωπίζει.

· Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Mobile για το Leveraging Bespot-Masoutis Location Services to extract insights and increase loyalty όπου σε συνεργασία με την Bespot αξιοποίησε

location-based τεχνολογίες για στοχευμένη έρευνα αγοράς μέσω της mobile εφαρμογής σε επιλεγμένα σημεία μέσα στην πόλη, για την καλύτερη κατανόηση των πελατών της.

Με τον καταναλωτή να βρίσκεται σταθερά στο επίκεντρο εδώ και 48 χρόνια, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. επενδύει διαρκώς στην τεχνολογία και την καινοτομία για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και της εξυπηρέτησής του. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία μέσα από πρωτότυπα προγράμματα πιστότητας, παρέχει επιβράβευση και προνόμια στους πελάτες, προσδίδοντας αξία σε κάθε αγορά τους, τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και online μέσω του eshop.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Γιατί τα πεπόνια προκαλούν τόσες πολλές και θανατηφόρες τροφικές δηλητηριάσεις

Γιατί οι παθογόνοι μικροοργανισμοί παραμένουν περισσότερο στο πεπόνι σε σύγκριση με άλλα φρούτα.

Τέρμα στο “κρυφτούλι” – Επετράπη η πώληση αποψυγμένων αλιευτικών προϊόντων στη λιανική

Αντικατάσταση του άρθρου 35 των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ σχετικά με τους όρους διάθεσης αποψυγμένων αλιευτικών προϊόντων στο λιανικό εμπόριο.
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα