Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
15.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Διαδικτυακές αγορές τροφίμων: Ανασκόπηση των πρακτικών μάρκετινγκ

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΔιαδικτυακές αγορές τροφίμων: Ανασκόπηση των πρακτικών μάρκετινγκ
spot_img

Τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος διαδικτυακών αγορών που μπορεί να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν τις αγορές τροφίμων μέσω οnline παραγγελιών.

Επιστημονική ανασκόπηση από Αμερικάνους ερευνητές, μελέτησε πως οι στρατηγικές μάρκετινγκ τροφίμων που χρησιμοποιούνται σε διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών παντοπωλείου επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών τροφίμων και τις αγορές τους.  

Τα ευρήματα από τη βιβλιογραφία που επικεντρώθηκαν στην τιμολόγηση και τη γκάμα προϊόντων δείχνουν τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος διαδικτυακών αγορών που μπορεί να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν τις αγορές τροφίμων μέσω On line παραγγελιών.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι τιμές επηρεάζουν τις διαδικτυακές αγορές εφόσον οι καταναλωτές αντιληφθούν πως οι Online αγορές έχουν αυξημένο κόστος. Μεγάλο ρόλο παίζει επίσης και η ποικιλία των προϊόντων που πωλούνται μέσω διαδικτύου. Για τους καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα παίζει ρόλο και το πόσο φρέσκα είναι τα τρόφιμα που πωλούνται μέσω διαδικτύου τα οποία δεν μπορούν να ελέγξουν αγγίζοντα τας. Αντ’ αυτού διαβάζουν κριτικές και αξιολογήσεις άλλων πελάτων.

Δύο έγγραφα στη μελέτη ανασκόπησης έδειξαν πως οι λιανοπωλητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις θετικές αξιολογήσεις και κριτικές προϊόντων για τη χρέωση υψηλότερων τιμών για ευπαθή προϊόντα στο διαδίκτυο σε σχέση με τα προϊόντα που πωλούνται από το φυσικό κατάστημα.

Άλλα συμπεράσματα της μελέτης

  • Οι πωλήσεις φρέσκων προϊόντων (φρούτα, λαχανικά, κρέας θαλασσινά) μέσω διαδικτύου είναι χαμηλές.
  • Παροχή συνταγών και λίστας συστατικών διευκολύνουν τις ηλεκτρονικές αγορές
  • Η διατροφική επισήμανση αποτελεί μία πολλά υποσχόμενη παρέμβαση μάρκετινγκ για τέτοιου είδους αγορές.
  • Τα επίπεδα λίπους, ζάχαρης και νατρίου του προϊόντος δεν επηρεάζουν τις διαδικτυακές πωλήσεις παντοπωλείων.

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο