Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου, 2024
12.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Διαδικτυακές αγορές τροφίμων: Ανασκόπηση των πρακτικών μάρκετινγκ

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΔιαδικτυακές αγορές τροφίμων: Ανασκόπηση των πρακτικών μάρκετινγκ
spot_img

Τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος διαδικτυακών αγορών που μπορεί να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν τις αγορές τροφίμων μέσω οnline παραγγελιών.

Επιστημονική ανασκόπηση από Αμερικάνους ερευνητές, μελέτησε πως οι στρατηγικές μάρκετινγκ τροφίμων που χρησιμοποιούνται σε διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών παντοπωλείου επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών τροφίμων και τις αγορές τους.  

Τα ευρήματα από τη βιβλιογραφία που επικεντρώθηκαν στην τιμολόγηση και τη γκάμα προϊόντων δείχνουν τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος διαδικτυακών αγορών που μπορεί να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν τις αγορές τροφίμων μέσω On line παραγγελιών.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι τιμές επηρεάζουν τις διαδικτυακές αγορές εφόσον οι καταναλωτές αντιληφθούν πως οι Online αγορές έχουν αυξημένο κόστος. Μεγάλο ρόλο παίζει επίσης και η ποικιλία των προϊόντων που πωλούνται μέσω διαδικτύου. Για τους καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα παίζει ρόλο και το πόσο φρέσκα είναι τα τρόφιμα που πωλούνται μέσω διαδικτύου τα οποία δεν μπορούν να ελέγξουν αγγίζοντα τας. Αντ’ αυτού διαβάζουν κριτικές και αξιολογήσεις άλλων πελάτων.

Δύο έγγραφα στη μελέτη ανασκόπησης έδειξαν πως οι λιανοπωλητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις θετικές αξιολογήσεις και κριτικές προϊόντων για τη χρέωση υψηλότερων τιμών για ευπαθή προϊόντα στο διαδίκτυο σε σχέση με τα προϊόντα που πωλούνται από το φυσικό κατάστημα.

Άλλα συμπεράσματα της μελέτης

  • Οι πωλήσεις φρέσκων προϊόντων (φρούτα, λαχανικά, κρέας θαλασσινά) μέσω διαδικτύου είναι χαμηλές.
  • Παροχή συνταγών και λίστας συστατικών διευκολύνουν τις ηλεκτρονικές αγορές
  • Η διατροφική επισήμανση αποτελεί μία πολλά υποσχόμενη παρέμβαση μάρκετινγκ για τέτοιου είδους αγορές.
  • Τα επίπεδα λίπους, ζάχαρης και νατρίου του προϊόντος δεν επηρεάζουν τις διαδικτυακές πωλήσεις παντοπωλείων.

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πατατάκια: Ευρήματα μελέτης σε 14 μάρκες για επικίνδυνες ουσίες, φυσικοχημικές και αισθητηριακές ιδιότητες

Πόσο ικανοποιείται η απαίτηση των καταναλωτών, για πιο υγιεινά πατατάκια χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και την ποιότητα.

Μελομακάρονα εμπορίου: Το συντηρητικό που περιέχουν και το “ψεύτικο” συστατικό

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα συντηρητικά και τα πρόσθετα στα μελομακάρονα εμπορίου.

Τα 8 πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων

Ομάδα εμπειρογνωμόνων από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τη βιομηχανία, ξεχώρισε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τροφίμων που σχετίζονται με την επιστήμη και την τεχνολογία των τροφίμων από ερευνητική σκοπιά.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο