Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού μάλλον δεν «βάζει μυαλό» όσα κι αν έχει πληρώσει.
Για ακόμη μια φορά ο αμερικανικός κολοσσός, McDonald’s, βρίσκεται στο επίκεντρο μήνυσης. Ο λόγος; Η παροχή εξαιρετικά ζεστού καφέ που χύθηκε και προξένησε σοβαρά εγκαύματα σε μια γυναίκα. Τέτοιου είδους περιστατικά δεν είναι κάτι καινούριο για την αλυσίδα γρήγορου φαγητού, καθώς στο παρελθόν έχει συνδεθεί και με άλλες περιπτώσεις εγκαυμάτων λόγω πολύ καυτού προϊόντος.
Το 1992, δικαστήριο επιδίκασε αποζημίωση ύψους 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων σε 79χρονη γυναίκα που υπέστη σοβαρά εγκαύματα από πολύ ζεστό καφέ. Αν και για το ατυχές περιστατικό ευθύνεται η ίδια, καθώς έριξε κατά λάθος τον καφέ στα πόδια της, ωστόσο λέγεται πως η οδηγία της εταιρία για τα ροφήματα τότε, ήταν να πωλούνται σχεδόν 40°C πιο ζεστά από ότι τα υπόλοιπα του εμπορίου. Αυτό ήταν και το αντικείμενο της μήνυσης. Τα επόμενα χρόνια ακολούθησαν περίπου 700 καταγγελίες για τον ίδιο λόγο, με πιο πρόσφατο το περιστατικό με ένα κοριτσάκι που υπέστη εγκαύματα 2ου βαθμού από πολύ καυτές κοτομπουκιές. Σε αυτήν τη περίπτωση επιδικάστηκε αποζημίωση ύψους 800.000.
Και παρά το γεγονός πως τα περιστατικά αυτά έχουν στοιχίσει στην εταιρία πολύ ακριβά, τίποτα δεν φαίνεται να έχει αλλάξει. Αυτή τη φορά, το franchise του Σαν Φρανσίσκο κατηγορείται ότι σέρβιρε ένα καυτό φλιτζάνι καφέ με ακατάλληλα συνδεδεμένο καπάκι, το οποίο φέρεται να είχε ως αποτέλεσμα ο καφές να χυθεί στο σώμα της ενάγουσας Mable Childress και να προκαλέσει «σοβαρά εγκαύματα» αφού προσπάθησε να τον πιει, σύμφωνα με πληροφορίες του CNN.
Η μήνυση, που κατατέθηκε την περασμένη εβδομάδα, ισχυριζόταν ότι η ηλικιωμένη γυναίκα υποφέρει από «σωματικούς πόνους, συναισθηματική δυσφορία και άλλες βλάβες». Η αμέλεια του εστιατορίου ήταν ένας «ουσιώδης παράγοντας» για τα τραύματά της, ισχυρίστηκε. Η Childress είπε επίσης στη μήνυση ότι οι υπάλληλοι του εστιατορίου «αρνήθηκαν» να τη βοηθήσουν, ένα σημείο που τα McDonald’s δεν παραδέχθηκαν.
“Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη κάθε παράπονο πελάτη και όταν η Childress μας ανέφερε την εμπειρία της αργότερα εκείνη την ημέρα, οι υπάλληλοί μας και η ομάδα διαχείρισης της μίλησαν μέσα σε λίγα λεπτά και της πρόσφεραν βοήθεια”, δήλωσε ο ιδιοκτήτης franchisee του McDonald’s, Peter Ou, σε δήλωση στο CNN.
«Τα εστιατόριά μου έχουν αυστηρά πρωτόκολλα για την ασφάλεια των τροφίμων, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης του προσωπικού για να διασφαλίσουν ότι τα καπάκια στα ζεστά ροφήματα είναι ασφαλή», είπε ο Ou, προσθέτοντας ότι η εταιρεία «εξετάζει αυτή τη νέα νομική αξίωση λεπτομερώς».