Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
15 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Έκθεση Research& Markets: Ο αντίκτυπος της πανδημίας στη βιοτεχνική μπύρα

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΈκθεση Research& Markets: Ο αντίκτυπος της πανδημίας στη βιοτεχνική μπύρα
spot_img

Τι δείχνουν τα στοιχεία έκθεσης της Research& Markets για την πορεία της βιοτεχνικής μπύρας τη μεταπανδημική περίοδο του 2020 και ποιες οι προβλέψεις για το μέλλον;

Μια έκθεση της Research & Markets για την πορεία της βιοτεχνικής μπύρας ανέδειξε τόσο την μέχρι τώρα πορεία της όσο και προβλέψεις για το μέλλον της. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα δεδομένα, αν και η βιοτεχνική μπύρα ξεπέρασε σε έσοδα τα 95 τρις δολάρια για το 2020, ο αντίκτυπος της πανδημίας ήταν αρκετά αισθητός. Παρά το γεγονός αυτό, ωστόσο, ο τομέας προσφέρει αυξανόμενη ποιότητα γεύσης και ποικιλία επιλογών, τα οποία ενισχύουν την ανοδική πορεία της βιομηχανίας.

Η επίδραση της πανδημίας στην βιοτεχνική μπύρα

Σύμφωνα με τη μελέτη της Ένωσης Ζυθοποιών, οι συνολικές πωλήσεις ζυθοποιίας στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 30% τον Μάιο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, αναφέρει το The Drinks Business. Eξαιτίας των lockdown και των πανδημικών περιορισμών, περίπου το 90% των εταιρειών ζυθοποιίας είτε είχαν σταματήσει είτε επιβράδυνε την παραγωγή τους καθώς οι πωλήσεις τους σε ετήσια βάση μειώθηκαν τον Απρίλιο. Επιπλέον, πάνω από το 85% των βιοτεχνικών ζυθοποιιών αναγκάστηκαν να κλείσουν τις παμπ ζυθοποιίας τους στις ΗΠΑ, γεγονός που επηρέασε αρνητικά τις περισσότερες από τις τοπικές βιοτεχνικές ζυθοποιίες. 

Αλλαγές με την άρση των πανδημικών περιορισμών

Αλλαγές στον κλάδο της βιοτεχνικής μπύρας έφερε και η επαναλειτουργία των καταστημάτων και η αυξημένη κοινωνικοποίηση, ειδικά στους millennials. Τα μαγαζιά γέμισαν ξανά με κόσμο και η ζήτηση των καταναλωτών για μπύρα αυξήθηκε και πάλι, όπως και οι απαιτήσεις τους. Για το σκοπό αυτό, οι ζυθοποιίες παγκοσμίως εργάζονταν πυρετωδώς, προκειμένου να ανταποκριθούν στις μεγαλύτερες απαιτήσεις και -παράλληλα- στην ενσωμάτωση πράσινης τεχνολογίας στην παραγωγή τους.

Αρκετές καταναλωτικές έρευνες έχουν επισημάνει την άνοδο της δημοτικότητας των μη αλκοολούχων ποτών. Αυτό ακριβώς αποδεικνύει και η άνοδος των πωλήσεων σε μη αλκοολούχα βιοτεχνική μπύρα. Ενδεχομένως αυτό να οφείλεται στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για την υγεία τους στον απόηχο της ανησυχίας για τον COVID-19, αλλά και η αυξημένη ποικιλία επιλογών με καλύτερη γεύση.

 Βέβαια, η έκθεση επισημαίνει πως παράγοντες, όπως η περιορισμένη ποικιλία σε γεύσεις συγκριτικά με μεγαλύτερες ζυθοποιίες, καθώς και  ο μεγάλος ανταγωνισμός που δημιουργούν δημοφιλή είδη, όπως το ουίσκι.

Όσον αφορά σε προβλέψεις για το μέλλον της βιοτεχνικής μπύρας, αυτή αναμένεται να αυξηθεί με ετήσιο ποσοστό αύξησης που θα ξεπερνά το 8% για την περίοδο μεταξύ μεταξύ 2022-2030.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."

Ο κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών από απάτη τροφίμων – Περίπτωση χρήσης θειωδών στο κρέας

Διαχείριση κινδύνου παράνομης χρήσης θειωδών αλάτων σε παρασκευάσματα κρέατος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα