Η έξυπνη εφαρμογή της Jus de Fruits Caraïbes συλλέγει παράλληλα τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.
Για τη δημιουργία μιας διαδραστικής συνδεδεμένης εμπειρίας συσκευασίας που αυξάνει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα διαπιστευτήρια βιωσιμότητας και παρέχει υποστήριξη στην τοπική κοινότητα, η γαλλική εταιρεία χυμών φρούτων των Δυτικών Ινδιών, Jus de Fruits Caraïbes, συνεργάστηκε με ένα δημιουργικό στούντιο τεχνολογίας το Appetite Creative και την Tetra Pak.
Η καμπάνια έξυπνων συσκευασιών, με την επωνυμία ποτών εξωτικών φρούτων της Schweppes International, Banga, χρησιμοποιεί μια συνδεδεμένη εμπειρία που βασίζεται σε διαδικτυακή εφαρμογή, η οποία έχει πρόσβαση μέσω κωδικών QR. Οι χρήστες μπορούν να παίξουν ένα διασκεδαστικό φθινοπωρινό παιχνίδι όπου ενθαρρύνονται να κόψουν φρούτα για να δημιουργήσουν χυμό φρούτων. Κάθε φορά που συμμετέχουν οι χρήστες, γίνεται μια μικρή δωρεά σε ένα τοπικό φιλανθρωπικό ίδρυμα για παιδιά που εγγυάται υποστήριξη σε όσους τη χρειάζονται.
Η συνδεδεμένη εμπειρία περιέχει επίσης ένα κουίζ για να βοηθήσει τους πελάτες να κατανοήσουν πώς να ανακυκλώνουν τα κουτιά αναψυκτικών και να κατανοήσουν καλύτερα την επωνυμία. Διαθέτει επίσης μια ενότητα εκπαίδευσης που εξηγεί τα περιβαλλοντικά οφέλη και τον τρόπο χρήσης των νέων δεμένων καλυμμάτων, καθώς και περιγράφει τις θετικές περιβαλλοντικές πρακτικές που δεσμεύεται από τη μάρκα χυμών. Εκτός από τις φιλανθρωπικές δωρεές, οι νικητές του leaderboard κουίζ μπορούν να κερδίσουν βραβεία επώνυμων Banga.
«Είμαστε περήφανοι που είμαστε η πρώτη τοπική εταιρεία που προσφέρει συνδεδεμένες συσκευασίες χάρη στην υποστήριξη της Tetra Pak. Ήταν μια νέα εμπειρία για εμάς και η Appetite Creative μπόρεσε να μας υποστηρίξει με απόλυτο επαγγελματισμό», δήλωσε η Cécile Bouvier, διευθύντρια μάρκετινγκ R&D στην Banga.
Η εφαρμογή παρακολουθεί την αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο, όπως αγοραστικές συνήθειες, προτιμήσεις προϊόντων, μέσο χρόνο αφοσίωσης, τοποθεσία, ποσοστό σάρωσης, αριθμό επισκεπτών, επιστροφές επισκεπτών και κοινοποιήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων προσωπικών δεδομένων που είναι συμβατά με τον GDPR για να μπορέσει η επωνυμία να βελτιστοποιήσει το μάρκετινγκ και να κατανοήσει τους καταναλωτές.