Τετάρτη, 26 Μαρτίου, 2025
15.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η απογείωση του marketing: Τι έγινε όταν σε αγώνα μπέιζμπολ η μπάλα χτύπησε διαφήμιση μπύρας

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΗ απογείωση του marketing: Τι έγινε όταν σε αγώνα μπέιζμπολ η μπάλα χτύπησε διαφήμιση μπύρας
spot_img

Τι συνέβη όταν η διαφημιστική πινακίδα της μπύρας Coor’s Light καταστράφηκε από δυνατό χτύπημα σε αγώνα μπέιζμπολ. 

Ο παίχτης των Angels Shohei Ohtani, ενώ έπαιζε στο Citi Field την περασμένη εβδομάδα, έστειλε τη μπάλα τόσο μακριά ώστε κατάφερε να σβήσιι ένα φως LED στην διαφημιστική πινακίδα της μπύρας Coor’s Light. Η Coors Light είναι μια ελαφριά μπύρα ABV 4,2% (ΗΠΑ) που παρασκευάζεται στο Golden του Κολοράντο. Οι basiko;i ανταγωνιστές της Coors Light είναι η Miller Lite, που ανήκει επίσης στη Molson Coors, και η Bud Light , που ανήκει στην AB InBev.

- Advertisement -

Οι μαρκετίστες δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη και για αρχή απάντησαν με μία ανάρτηση στο Χ με το σχόλιο: “Φαίνεται ότι αποκτήσαμε νέο σχέδιο στο κουτάκι χάρη στον καλύτερο παίκτη στο μπέιζμπολ”.

Η ανάρτηση έλαβε περισσότερες από 1 εκατομμύριο προβολές, 7.000+ Likes και σχεδόν 1.500 αναδημοσιεύσεις. Η συντριπτικά ενθουσιώδης υποδοχή ώθησε αμέσως τη μάρκα σε δράση για να κάνει το κουτάκι πραγματικότητα, και να… τιμήσει τη στιγμή, σύμφωνα με τον Marcelo Pascoa, αντιπρόεδρο μάρκετινγκ της οικογένειας επωνυμιών Coors. Έτσι η εικόνα στο κουτί μπύρα άλλαξε άμεσα μέσω ψηφιακής εκτύπωσης, και πρόσθεσαν μία πινελιά μαύρου για να αναπαραστήσουν το χτύπημα της λάμπας LED. Η ποσότητα της νέα συσκευασίας ήταν περιορισμένη και εξαντλήθηκε αμέσως.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Σόγια και προϊόντα σόγιας : Επίσημη προειδοποίηση για σοβαρό κίνδυνο – Σύσταση να μην προσφέρεται και χρησιμοποιείται σε εστιατόρια!

Οι υγειονομικές αρχές της Γαλλίας συνιστούν την αποφυγή προϊόντων σόγιας από τη μαζική εστίαση

Εσείς γνωρίζετε πόσα γλυκαντικά καταναλώνετε; Τα απογοητευτικά αλλά και αποκαλυπτικά ευρήματα μελέτης

Το κόλπο της βιομηχανίας τροφίμων για να μην φαίνεται ότι ξεπερνά το νομοθετημένα όρια για την παρουσία γλυκαντικών, αλλά και να επιτυγχάνει ένα βέλτιστο γευστικό προφίλ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα