Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
21.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η Lidl GB λανσάρει την ετικέτα “Good to Give” για να βοηθήσει τις δωρεές τροφίμων

ΑρχικήΝέαΗ Lidl GB λανσάρει την ετικέτα "Good to Give" για να βοηθήσει τις δωρεές τροφίμων
spot_img

Το σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου Lidl, κυκλοφόρησε μια νέα ετικέτα “Good to Give” στα καταστήματά του, για να βοηθήσει τους αγοραστές να εντοπίσουν ποια αντικείμενα θα ήταν ιδανικά για δωρεά σε τοπικές τράπεζες τροφίμων.

Τα προϊόντα μπορούν να παραδοθούν σε σημεία δωρεάς τροφίμων και στη συνέχεια, θα συλλέγονται τακτικά από τις τοπικές τράπεζες τροφίμων και τα κοινοτικά έργα.

Σε αυτό που η Lidl έχει αποκαλέσει πρώτα τη βιομηχανία, η ετικέτα Good to Give έχει τοποθετηθεί σε 30 είδη, όπως το ρύζι μπασμάτι, οι κονσέρβες ντομάτας, τα καρότα και τα κονσερβοποιημένα φρούτα.

Το «σήμα εμπιστοσύνης – Trustmark», όπως το αποκαλεί η Lidl, αναπτύχθηκε αφού σχετική έρευνα της Neighbourly ανέφερε ότι το 87% των φιλανθρωπικών οργανώσεων χρειάζονταν μεγαλύτερη ποικιλία τύπων τροφίμων προς δωρεά.

«Στη Lidl, δεσμευόμαστε να κάνουμε το καλό φαγητό προσβάσιμο σε όλους και τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό να παραμείνουμε πιστοί σε αυτό», δήλωσε στο New Food Magazine ο Ryan McDonnell, Διευθύνων Σύμβουλος της Lidl GB.

«Ελπίζουμε ότι περισσότεροι λιανοπωλητές θα υιοθετήσουν το “Trustmark”, ώστε να μπορέσουμε να συνεργαστούμε ως βιομηχανία για να βοηθήσουμε περισσότερους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στην ισορροπημένη και θρεπτική διατροφή που χρειάζονται».

Παράλληλα με το σήμα εμπιστοσύνης, η Lidl ξεκίνησε το «Lidl Community Fund» ύψους 500.000 λιρών (περίπου 581.000€) για την υποστήριξη του δικτύου 1.500 φιλανθρωπικών οργανώσεων του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι οργανισμοί εντός του δικτύου της Lidl μπορούν να υποβάλουν αίτηση σε τριμηνιαία βάση για επενδύσεις στην ανακαίνιση χώρων προετοιμασίας φαγητού ή σερβιρίσματος τροφίμων, στη βελτίωση των δυνατοτήτων αποθήκευσης τροφίμων και στην άμεση πρόσβαση σε προϊόντα διατροφής.

O διευθύνων σύμβουλος της Neighbourly, Steve Butterworth, δήλωσε: «Με την έναρξη αυτής της νέας πρωτοβουλίας, η Lidl αποδεικνύει ότι είναι πραγματικά αφοσιωμένη στην εξεύρεση καινοτόμων τρόπων για την υποστήριξη των πελατών της και των τοπικών κοινοτήτων».

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.

Η σημασία του “Branding” στις επιχειρήσεις τροφίμων – Της Δέσποινας Χάρου

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη επωνυμία.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα