Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024
22.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μπύρα: Η κίνηση ματ της Budweiser για να αναστρέψει τις απώλειες

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΜπύρα: Η κίνηση ματ της Budweiser για να αναστρέψει τις απώλειες
spot_img

Την περασμένη εβδομάδα, ο Michel Doukeris, νέος διευθύνων σύμβουλος της Anheuser Busch InBev BUD,(500 επωνυμίες μπύρας μεταξύ των οποίων Budweiser, Corona, και Stella Artois) έκανε μία αιφνιδιαστική ανακοίνωση για τον κόσμο της βιοτεχνολογίας. Αντί να παραδώσει τα υποπροϊόντα κριθαριού βύνης της διαδικασίας ζυθοποιίας Budweiser, η εταιρεία θα τα μετατρέψει σε φυτικές πρωτεΐνες που μπορούν να πωληθούν στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών.

Πιστεύεται ότι η έξυπνη παράπλευρη γραμμή θα μπορούσε να δημιουργήσει επιπλέον έσοδα 20 εκατομμυρίων δολαρίων το επόμενο έτος και να συνεχίσει να αυξάνεται εκθετικά στο μέλλον.

Ο Δουκέρης έπρεπε να κάνει μία καινοτόμα κίνηση, καθώς η αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών τα τελευταία δύο χρόνια του lockdown έπληξε σκληρά τη ζυθοποιία. Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η μπύρα αυτή τη στιγμή χάνει από το ποτό, ειδικά στη Βόρεια Αμερική.

Οι εταιρείες ποτών που εστιάζουν στις μάρκες ποτών, όπως η Diageo, επωφελήθηκαν από την άνθηση της παραγωγής κοκτέιλ στο σπίτι, ενώ το μερίδιο της μπύρας στις πωλήσεις στις ΗΠΑ μειώθηκε από 50% το 2006 σε 43% το 2020, σύμφωνα με την Euromonitor. Τα αλκοολούχα ποτά, από την άλλη πλευρά, αυξήθηκαν από 31% σε 39% την ίδια περίοδο.

Εκτός από τα σχέδια βιοτεχνολογίας της AB InBev, η εταιρεία θα συνεχίσει να προωθεί τις premium μάρκες μπύρας, όπως η Michelob Ultra, που παράγουν ήδη το 30% των συνολικών εσόδων, προκειμένου να τονώσει την ανάπτυξη.

Σε χώρες με χαμηλότερο εισόδημα, ο Διευθύνων Σύμβουλος αποκάλυψε ότι η στρατηγική ήταν να προσφερθούν φθηνότερα προϊόντα για να προσπαθήσουν να μετατρέψουν τους πότες από την οικιακή μπύρα σε επώνυμη μπύρα.

Οι επενδυτές έχουν αναπτύξει μια σαφή προτίμηση για πιο σκληρό αλκοόλ κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι μετοχές σε εταιρείες όπως η Diageo και η Pernod Ricard έχουν αυξηθεί κατά περίπου 40% από την έναρξη της κρίσης του Covid-19, ενώ οι κολοσσοί ζυθοποιίας AB InBev και Heineken είναι σχεδόν σταθεροί.

Πηγή: The Drink Business

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ελληνικά σουπερμάρκετ: Εκτίναξη της τιμής σε εμφιαλωμένα νερά και σνακ!

Οι τιμές των προϊόντων στα σουπερμάρκετ τον Μάρτιο 2024 καταγράφονται σταθερές σε σχέση με τον Μάρτιο 2023 σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ.

Πιστοποίηση: Ο “Σκελετός στη ντουλάπα” και η αλήθεια για την Διαπίστευση των Φορέων Πιστοποίησης και της ισχύος των πιστοποιητικών

Άρθρο του Γ. Μπάστα, Ιδρυτικό στέλεχος και επικεφαλής αξιολογητής του ΕΣΥΔ για 10 χρόνια.

Σχολικά Κυλικεία: Αλλάζουν οι προδιαγραφές των τροφίμων που διατίθενται στα Ελληνόπουλα

Πρώτη συνεδρίαση της Εθνικής Επιτροπής Διατροφής για τα τρόφιμα στα κυλικεία.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα